GT500 Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 jeg har en acer aspire 5920g med Intel T5750, Nvidia GForce 8600M og 3g ram + Vista crap problemet er det at den ikke vil starte. jeg kan beskrive det litt mer spesifikt: jeg hadde akkurat formatert maskinen med Acer eRecovery. den funket i noen dager helt til en dag: jeg satt hjemme på rommet. jeg skulle ned i stua for å se på tv. pc'en sto på. etter noen minutter kom jeg opp så hadde den tydeligvis begynt å installere updates helt av seg selv. Windows Update shit.... den hadde skrudd seg av slik at det kommer det oppstartbilde der det står installerer oppdateringer 3 av 3 0%. da skal den egentlig starte igjen men den avslutter. etter at den har avsluttet starter den på nytt igjen og det samme skjer igjen. altså den driver bare å skrur seg av og på i all evighet. etter noen timer orka jeg ikke vente lenger så jeg skrudde den av med å holde inne knappen. jeg startet så på nytt igjen. og det samme skjedde igjen. jeg prøvde i sikkermodus med da skjedde det samme IGJEN.. jeg prøvde på trykke F8 ved oppstart og trykke på reparer datamaskinen. da kommer den loading tingen opp men den varer i all evighet. jeg har prøvd ALT... en dag fikk jeg bluescreen ved oppstart.... noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
Trainman Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Last ned en recovery-DVD fra denne siden ut i fra om du har 32 eller 64 bit Vista. Filen du laster ned er i .iso format og må brennes på DVD med f.eks ImgBurn. Start så maskinen opp med DVD`en og velg repair. Går ikke det kan du gå inn i CMD å skrive <fixmbr> uten<>. og trykke enter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå