Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Oppstart Problemer med Acer Aspire 5920G

Anbefalte innlegg

jeg har en acer aspire 5920g med Intel T5750, Nvidia GForce 8600M og 3g ram + Vista crap

problemet er det at den ikke vil starte. jeg kan beskrive det litt mer spesifikt:

jeg hadde akkurat formatert maskinen med Acer eRecovery. den funket i noen dager helt til en dag: jeg satt hjemme på rommet. jeg skulle ned i stua for å se på tv. pc'en sto på. etter noen minutter kom jeg opp så hadde den tydeligvis begynt å installere updates helt av seg selv. Windows Update shit.... den hadde skrudd seg av slik at det kommer det oppstartbilde der det står installerer oppdateringer 3 av 3 0%. da skal den egentlig starte igjen men den avslutter. etter at den har avsluttet starter den på nytt igjen og det samme skjer igjen. altså den driver bare å skrur seg av og på i all evighet. etter noen timer orka jeg ikke vente lenger så jeg skrudde den av med å holde inne knappen. jeg startet så på nytt igjen. og det samme skjedde igjen. jeg prøvde i sikkermodus med da skjedde det samme IGJEN.. jeg prøvde på trykke F8 ved oppstart og trykke på reparer datamaskinen. da kommer den loading tingen opp men den varer i all evighet. jeg har prøvd ALT... en dag fikk jeg bluescreen ved oppstart....

noen som kan hjelpe meg?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...