Gå til innhold

Fable eller Braid?

FF63

Anbefalte innlegg

Her sitter jeg med et lite dilemma, har veldig lyst på begge spillene men for øyeblikket har jeg bare nok til et av de.

Spørsmålet er da hvilket jeg bør kjøpe først? Begge to skal kjøpes på et eller annet tidspunkt, men hvilket spill holder seg lengst? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Her sitter jeg med et lite dilemma, har veldig lyst på begge spillene men for øyeblikket har jeg bare nok til et av de.

Spørsmålet er da hvilket jeg bør kjøpe først? Begge to skal kjøpes på et eller annet tidspunkt, men hvilket spill holder seg lengst? :)

Fable har mest innhold og holder seg lengst med nye ting.

Å løse hele Braid uten hjelpemidler kan fort ta lengre tid enn Fable, men du sitter gjerne fast på samme sted en dag eller to mens du bruker døgnet til å gruble.

Når jeg holdt på med Braid var det som et virus e.l, for jeg gikk og pønsket på løsninger på jobb, buss og hos venner osv, og er et must buy til boksen.

Jeg er også veldig glad i Fable, så hvem du bør eller ikke bør kjøpe først hadde jeg nesten fulgt magefølelsen.

Edit: Regner med du snakker om Fable og ikke Fable 2?

Ettersom du bare hadde nok (points?) til ett av de.

Endret av archongamer
Lenke til kommentar

Selv synes jeg Braid er veldig gøy. Om du ønsker deg et originalt spill med gode og morsomme gåter, gå for Braid. Hvis du ønsker deg et mer konvensjonelt spill, gå for Fable 2. Selv har jeg ikke spilt det siste, men det står absolutt på lista.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...