FF63 Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Her sitter jeg med et lite dilemma, har veldig lyst på begge spillene men for øyeblikket har jeg bare nok til et av de. Spørsmålet er da hvilket jeg bør kjøpe først? Begge to skal kjøpes på et eller annet tidspunkt, men hvilket spill holder seg lengst? Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 (endret) Her sitter jeg med et lite dilemma, har veldig lyst på begge spillene men for øyeblikket har jeg bare nok til et av de.Spørsmålet er da hvilket jeg bør kjøpe først? Begge to skal kjøpes på et eller annet tidspunkt, men hvilket spill holder seg lengst? Fable har mest innhold og holder seg lengst med nye ting. Å løse hele Braid uten hjelpemidler kan fort ta lengre tid enn Fable, men du sitter gjerne fast på samme sted en dag eller to mens du bruker døgnet til å gruble. Når jeg holdt på med Braid var det som et virus e.l, for jeg gikk og pønsket på løsninger på jobb, buss og hos venner osv, og er et must buy til boksen. Jeg er også veldig glad i Fable, så hvem du bør eller ikke bør kjøpe først hadde jeg nesten fulgt magefølelsen. Edit: Regner med du snakker om Fable og ikke Fable 2? Ettersom du bare hadde nok (points?) til ett av de. Endret 20. januar 2009 av archongamer Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Jeg syns Braid er et langt bedre spill enn Fable 2, men Fable 2 holder seg nok lengst om man faktisk liker spillet. Lenke til kommentar
FF63 Skrevet 20. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2009 Beklager, var litt uklar. Mente Fable 1 ja, tenkte jeg skulle spille gjennom det før jeg begynner med Fable 2. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Da velger du iallefall Fable1 først. Det er et definitivt bedre spill enn både Braid og Fable 2. Lenke til kommentar
edahl Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Selv synes jeg Braid er veldig gøy. Om du ønsker deg et originalt spill med gode og morsomme gåter, gå for Braid. Hvis du ønsker deg et mer konvensjonelt spill, gå for Fable 2. Selv har jeg ikke spilt det siste, men det står absolutt på lista. Lenke til kommentar
NorthernAvenger Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Da velger du iallefall Fable1 først. Det er et definitivt bedre spill enn både Braid og Fable 2. Du kødder ikke sant? Fable 2 er bedre en Fable på alle mulige måter. Lenke til kommentar
FF63 Skrevet 21. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2009 Etter å ha sett litt rundt ble jeg litt usikker på fable, er tydligvis uten lost chapters. Går jeg glipp av mye uten Lost Chapters, eller burde jeg heller kjøpe retail for å få med Lost Chapters? Lenke til kommentar
Joakim_B Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Om det står mellom Braid og Fable, velger du Fable. Braid er mye kortere, og det som tar lengst tid er frustrerende prøving og feiling. Forsåvidt moro for en stund, men blir fort lei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå