Gernia Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Han sa ikke at det var dårlig, bare at det ikke fortjente årets spill. Mirrors edge syns jeg fortjener årets spill en god del mer, en av de bedre spillene jeg har spilt dette året. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 ...og da fikk jeg endelig avgitt stemmer. Noe kluss med innstillingene til nettleseren min forhindra meg fra å gjøre det tidligere. Lenke til kommentar
FredyZoR Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Hvorfor er ikke WoW:WotLK på "RPG/Eventyr spill" lista? Lenke til kommentar
(PiD) EiRiCH Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 GISJ 2 fikk noen stemmer. Ellers Mirror's edge. Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Hvorfor er ikke WoW:WotLK på "RPG/Eventyr spill" lista? Fordi ett vanlig rpg spill/eventyr spill har i grunn bedre historie og er nytenkende? Kanskje det er pga at wotlk er en mmorpg ekspansjonspakke og ikke ett helt spill? Jeg vet i grunn ikke. Kan også være det at WOW har holdt den samme formelen siden release, så wotlk er i grunn bare WOW fra 2005. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg