simes Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 (endret) Årets action: Gears of War 2Årets sport: Fifa 09 Årets Racing: Race Driver: GRID Årets strategi: EndWar årets barnespill: Josefine ? årets RPG: Lost Odyssy årets flerspiller: Left 4 Dead årets åpen klasse: Super Mario Brawls Årets plattform: Mirror's Edge årets spill: Metal Gear Solid 4 Årets PC-spill: Fallout 3 Årets konsollspill: Gears of War 2 ? (husker ikke valgene) Årets håndholdte: Final Fantasy: Crisis Core Snakker vi allsidig Jeg tror nok vi tenkte ganske likt når vi delte ut stemmer. Jeg synes f.eks. at både Gears of War 2, Fallout 3, Lost Odyssey og Fable 2 skulle få min stemme i et eller annet, så jeg bare fordelte det utover på en grei måte. Årets RPG ble Lost Odyssey, mens årets PC-spill ble Fallout 3, selv om Fallout 3 kvalifiserer seg greit til årets RPG også. Fable 2 ble årets konsollspill, selv om Lost Odyssey kunne fått min stemme der også (men det var kanskje ikke et valg?). Merket nå som avstemningen kom at jeg likte Lost Odyssey veldig, veldig godt. Gears of War 2 ble årets actionspill. Endret 21. januar 2009 av simes Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Hei, det er jo ingen kritikerpris en kan stemme på? Og jeg som ville stemme på World of Goo, da det er et av 08s absolutte høypunkt. Lenke til kommentar
Fahav Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Left 4 Dead fikk alle mine stemmer. Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Ga selv litt stemmer hit og dit. Men "årets spill" tilhører vel allerede til Grand Hype Auto? Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Ga selv litt stemmer hit og dit. Men "årets spill" tilhører vel allerede til Grand Hype Auto? GTA sanker stemmer i alle leirer, i motsetning til spill som MGS4 og Left 4 Dead. Jeg vil nok derfor gi deg ganske gode odds på Grand Hype Auto ja. Lenke til kommentar
_vamecum Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Jeg har ikke spilt Grand Hype Auto enda engang. men det er hauevis med andre spill jeg burde ha spilt som jeg ikke har hatt tid til å spille/råd til å kjøpe også. Lenke til kommentar
bjajoh Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Hvor er Battlefield Bad Company? Sorry, fann det... vennligst se vekk fra forige innlegget mitt Lenke til kommentar
Hertizch Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Hvorfor ikke Burnout Paradise til årets spill?! Lenke til kommentar
Olii92 Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Mange gode spell der ja Lenke til kommentar
torsis Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Super Smash Bros Brawl burde helt klart vært blandt årets spill! Stemte Brawl hvor det var mulig. elendig at de ikke kan ha med det i fler kåringer:( Lenke til kommentar
torsis Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Årets sportspill: FIFA 09. Helt fantastisk til PS3. Årets håndholdte: God Of War: Chain of olympus, Helt fantastisk PSP spill! Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Ehhhmmmm... Hvorfor er Age of Conan listet under RPG/Eventyr istedenfor under Flerspiller? Lurer fremdeles... Lenke til kommentar
Laland Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Fordi det er et mmoRPG? Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Er det bare jeg som får beskjed om at pågangen er for stor, og at jeg derfor ikke kan stemme? Har vært sånn helt siden i går. Latterlig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Ehhhmmmm... Hvorfor er Age of Conan listet under RPG/Eventyr istedenfor under Flerspiller? Lurer fremdeles... Lurer på hvorfor AoC er nominert i det hele tatt. Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Når kommer resultatene? Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 (endret) Litt morsomt, samt trist å se listen over norske spillutgivelser. AoC, og masse barnespill. Tipper svenskene er misunnelige på oss der Jaha? Svenskene har da mange bra spill de også. Hvertfall mange flere enn vi har. Kommer bare på Battlefield Bad Company og Mirror's Edge, men alt vi har er vel bare AoC. Jeg håper ikke GTA får en eneste pris. Det fortjener HVERTFALL ikke "årets spill". Håper folkene bak gullstikka kan se gjennom hypen. Endret 22. januar 2009 av Nimrad Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 GTA er hypa men det er da ikke et dårlig spill? Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Litt morsomt, samt trist å se listen over norske spillutgivelser. AoC, og masse barnespill. Tipper svenskene er misunnelige på oss der Jaha? Svenskene har da mange bra spill de også. Hvertfall mange flere enn vi har. Kommer bare på Battlefield Bad Company og Mirror's Edge, men alt vi har er vel bare AoC. Tror det var ironi. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 GTA er hypa men det er da ikke et dårlig spill? Nei, likte det veldig godt. Men jeg ble direkte skuffa når gametrailers ga det årets beste story. Det fortjener verken det eller årets spill. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg