E-wok Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Ga de fleste stemme mine til Fallout 3. Ikke på langt nær ferdig med det, men herregud så fett det er. Koste meg nettopp igjennom Tranquility Lane. Tror nok at alle disse ADD ungdommene kommer til å stemme på deres tåpelige FPS....som Gears Of War 2....sukk... Ja, alle kidsa spiller bare Gears 2. Dessuten er ikke Gears of War 2 et FPS, din nube. Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Det var ikke få priser... Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Årets spel er Dead Space for min del. Lenke til kommentar
Shadowdragoon Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Savnet Everquest 2 The Shadow odessy under MMO, Glad The world ends whit you hvar under håndholdt kategorien Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 (endret) Ga de fleste stemme mine til Fallout 3. Ikke på langt nær ferdig med det, men herregud så fett det er.Koste meg nettopp igjennom Tranquility Lane. Tror nok at alle disse ADD ungdommene kommer til å stemme på deres tåpelige FPS....som Gears Of War 2....sukk... Ja, alle kidsa spiller bare Gears 2. Dessuten er ikke Gears of War 2 et FPS, din nube. Er ikke Gears of War 2 en First Person Shooter? Neivel....da må den være stragegy spill???? Da bør noen enformere alle review sites at katagorien den har er feil. nube selv. Endret 20. januar 2009 av AvidGamer Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Gears of War er TPS, Third Person Shooter sidan du ser karakteren du styrer bakifrå. FPS er sett gjennom augene til karakteren, normalt ser du ein arm og to samt eit våpen. Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Ehhhmmmm... Hvorfor er Age of Conan listet under RPG/Eventyr istedenfor under Flerspiller? Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Det er begge deler. Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Jaha? Da burde vel de andre MMORPG'ene være listet opp på RPG/eventyr også, og AoC være listet opp under flerspiller, men det er de ikke. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Er ikke Gears of War 2 en First Person Shooter? Neivel....da må den være stragegy spill???? Da bør noen enformere alle review sites at katagorien den har er feil. nube selv. Så sinnsykt fail. Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 dead space da? årets spill eller årets konsollspill? Lenke til kommentar
bjorns_1 Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Hvorfor er ikke World of Warcraft wrath of the lich king med? Husker første gangen wow var med vant det alle prisene det var nominert til. Hadde det helt sikkert gjort nå også. Derfor det berre er med i en kategori. hehe Lenke til kommentar
Morten Porten Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Ja, alle kidsa spiller bare Gears 2. da tror jeg du tar feil, sant nok så spiller mange amerikanske drittunger på 10-12 år.. samt norske barn som ikke er gamle nok, men sett ifra mine øyne så er det et så stort mindretall at "alle" blir feil + bare bli med en gang med oss medlemmene fra diskusjon! koseligere får du det ikke! PS: til den personen som sa noe om at Gears of War 2 er et FPS og da må alle andre endre på reviews etc. etc. YOU FAIL! ALL ABOARD THE FAILBOAT! Lenke til kommentar
Colossus Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 God miks fra min side. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5432143541 Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Fallout 3 fikk min stemme, men får trekk ved bruk av Windows Live søpplet. Den må vel ikke bruke Windows live? Det er ikke et krav ved PC ihvertfall, men du har et poeng med Windows Live. Gta IV sa at jeg måtte ha det installert for multiplayer, da ble det installert i fallout 3 også. Nevnte jeg at skiten føkka opp save filene mine på Fallout 3? Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Årets action: Gears of War 2 Årets sport: Fifa 09 Årets Racing: Race Driver: GRID Årets strategi: EndWar årets barnespill: Josefine ? årets RPG: Lost Odyssy årets flerspiller: Left 4 Dead årets åpen klasse: Super Mario Brawls Årets plattform: Mirror's Edge årets spill: Metal Gear Solid 4 Årets PC-spill: Fallout 3 Årets konsollspill: Gears of War 2 ? (husker ikke valgene) Årets håndholdte: Final Fantasy: Crisis Core Snakker vi allsidig Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Stemte på Fallout 3 der det var mulig. Ellers stemte jeg ikke, for jeg har ikke kjennskap til f.eks sportspillene. AoC har jeg blandede følelser for, så jeg stemte ikke. Lenke til kommentar
Monkeyboy Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Årets action: Dead Space Årets Racing: Veidafaen (men hvorfor kunne man ikke stemme på Wipeout HD?) årets barnespill: Niesen min digger Josefine årets RPG: Fallout 3 Årets plattform: Littlebigplanet årets spill: Fallout 3 Årets PC-spill: Fallout 3 Årets konsollspill: Fallout 3 Årets håndholdte: Final Fantasy: Crisis Core De to største høydepunktene var for meg Dead Space og Fallout 3. Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Rock Band 2 burde strengt tatt ikke vært med i det hele tatt - med tanke på at instrumentene ikke er utgitt enda. Kan ikke dømme et halvt spill. Ellers gikk det mest i Mirror's Edge og GTA IV for min del. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg