Lakus Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Stemmer avgitt og venter på resultatene i spenning. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 (endret) Tror nok at alle disse ADD ungdommene kommer til å stemme på deres tåpelige FPS....som Gears Of War 2....sukk... Gears of War 2 er ikke FPS. Jeg stemte nesten bare på Gears of War 2, Fifa fikk for beste sportsspill. Endret 20. januar 2009 av -drugiS- Lenke til kommentar
Big h3aD Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Gears 2 fikk alle stemmene mine Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Gears of War 2 fikk selvsagt alle stemmene der det var mulig Var litt tragisk med kåringen av norske spill. AoC var det eneste halvgode spillet og resten var bare crap Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Årets action: Saints row 2 Årets sport: Fifa09 Årets Racing: Mario Kart Årets strategi: EndWar årets barnespill: Vettafaen årets RPG: Fallout 3 årets flerspiller: Saints Row 2 årets åpen klasse: GH:WT Årets plattform: LBP årets spill: LBP Årets PC-spill: FM09 Årets konsollspill: Mirror's edge Årets håndholdte: Crisis Core Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Fallout 3 fikk min stemme. Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 (endret) Årets actionspill: Left 4 Dead Årets racingspill: Race Driver: Grid Årets RPG/Eventyrspill: Fallout 3 Årets flerspiller: Left 4 Dead Årets åpen klasse: SSB Brawl Årets plattformspill: Mirror's Edge Årets spill: Left 4 Dead Årets PC spill: Left 4 Dead Årets konsollspill: GTA IV Årets norskutviklede spill: Age of Conan Endret 20. januar 2009 av Mevon Lenke til kommentar
Huskarl Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Nå innså jeg hvor utdatert jeg er på spillfronten. De eneste av de spillene som var listet opp jeg har spilt er GTAIV og call of duty. Lenke til kommentar
_vamecum Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 (endret) Litt morsomt, samt trist å se listen over norske spillutgivelser. AoC, og masse barnespill. Tipper svenskene er misunnelige på oss der Skybound som er nominert under beste mobilspill er også norskutviklet. Ikke noe Age of Conan-størrelse på det akkurat, men , men. Her kan du se mer info om Skybound: Skybound-info og gameplay-video Forøvrig stemte jeg Gears of War 2 der det kunne stemmes, Fifa 09 på sport og GT på bilspill da Wipeout HD ikke var en option. Ja, og civ på strategi Mirrors Edge på platformspill Håper live-arcade-, wii-ware- og PSN-spill blir mulig å stemme på til neste år. Endret 20. januar 2009 av _vamecum Lenke til kommentar
Gernia Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Man kan spørre seg selv hvorfor Mirrors Edge ikke lå under årets spill ja Syns det var årets beste spill for min del, og har spilt Dead Space Fable II Fallout 3 Gears of War 2 Grand Theft Auto IV Left 4 Dead Littlebigplanet Metal Gear Solid 4 Prince of Persia Race Driver: Grid og World of Goo Jeg syns det er årets spill pga det er et spill med enorm gjennspillbarhet, nytt og spennende konsept og uhyre morsomt Men jaja... FO3 syns jeg hadde en god fortelling med en høy gjennspillbarhet fordi man kunne gjøre akkurat det man ville,(anbefalt og laste ned downloadable content da dette setter maks lvl til 30 + mye mer) Det at de brukte live gjorde bare ting veldig krotete og gjorde så jeg ikke gadd og spille det over nett. Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Jeg er så kjip at jeg stemte GTAIV der det lot seg gjøre. Lenke til kommentar
HeatSeeKinG Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 mine stemmer fikk Saints Row 2 og Fallout 3. GTA IV var en sterk kandidat før saints row kom ut. Saints Row er faktisk morsomt å spille, og viser en særdeles mye bedre forståelse ovenfor sine spillere. Selv om combatsystemet, grafikk, landskap/by ikke er på langt nær så bra som i GTA IV, er det ekstremt morsomt å spille. main-quest er ikke så sykt bra i seg selv, men sidemissions er utrolig humor, "kloakkspredning" og "insurance-scam" kommer høyt opp, og det morsomt å spille med kompiser. SAints row har en del mangler, og er en GTA IV kopi uten like, men mangler de beste elementene. Men det som saints row ikke har er han j**** Roman som ringer hvert 5 min. Kunne gjerne skrevet mye lengre men sannheten er at jeg faktisk hadde det morsomt mens jeg spilte saints, gta iv ble for normalt og kjedelig. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Årets plattformer, uten Banjo-Kazooie? W.T.F?! Mista troen på Gullstikka ifjor, og det blir bare understrekt av det alene! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Nå er jeg ganske lei av de hundretusen artikkelene om fjordåretsspill osv.. DET HOLDER NÅ Foresten så stemte jeg omtrent bare på Gears of war 2. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Mye rart her. Age of conan nominert som årets spill? Age of Conan er jo en stor flopp og fortjener ikke å være nominert engang. Lenke til kommentar
Griffin Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Jaja... tenkte jeg skulle slenge inn noen stemmer jeg også... Men under alle kategoriene står følgende: Denne IP'en har allerede stemt Jeg VET at kona ikke har stemt... og vi er kun to på nettverket... og det var slik sist gang også... Har Lyse... Noen som opplever lignende? Lenke til kommentar
Saggers Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 final fantasy crisis core på eventyr/rollespill! =D Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Little Big Planet som årets spill, lett. Nydelig design, grafikk, fysikk og et fantastisk lydspor, samt et sterkt gameplay bidrar sterkt, men det er såklart skapermodusen og onlinemulighetene som er det største. (Sjekk bloggen min i signatur hvis du vil vite topp 5 og hvorfor). Ellers blir jeg litt skuffet når jeg ser norskutviklede spill... Sukk. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Tror nok at alle disse ADD ungdommene kommer til å stemme på deres tåpelige FPS....som Gears Of War 2....sukk... Noe de har lov til. Selv stemte jeg ikke i mange kategorier. 2008 var et skuffende spillår sett med mine øyne, da det ikke kom så mye nytt som interesserer meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg