DrErling Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 Jeg kjenner ingen her IRL Og hvordan i allverden tror du det? Vet du hvem som skjuler seg bak alle nickene? Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 Kjenner Nostradamus, Pol-E og IRQ-1 og hingsten <--(han er ikke så aktiv) her på forumet IRL.. som jeg vet.. Ellers har jeg et par stykker her i kontaklista mi på msn.. Xthal... har jeg noengang møtt deg IRL? Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 Så vidt meg kjent kjenner jeg ingen her. Bortsett fra bruttern som ikke er så aktiv på forumet... Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 Noooloooooobodyyyy... Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 Jeg kjenner ingen her IRL Og hvordan i allverden tror du det? Vet du hvem som skjuler seg bak alle nickene? Du har et poeng der :wink: Lenke til kommentar
b-real Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 Så vidt så jeg vet så kjenner jeg faktisk bare Mercenery, som kjedet seg i en IT-time og postet noen innlegg. Men ellers så kjenner jeg ingen her IRL så vidt så jeg vet. Lenke til kommentar
eab Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 hmm, kjenner Silenoz, Mariux og uuh.. ingen flere. Men på en annen side vet jeg hvem enkelte andre er. Gått på skole med osv.. Lenke til kommentar
Thomas007 Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 robkvi, han er helten. Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 du vet eg kødder :/ :oops: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå