Scarn Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 (endret) Treng ei epost adresse til ein eller anna der som jobbar med å hjelpe oss stakkarar som ikkje får knirkefritt uploada.. TRENG SVAR FORTAST MULIG! Takk Endret 20. januar 2009 av Gizmo93 Lenke til kommentar
emilkje Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 har du kikka her: http://help.youtube.com/support/youtube/bi....py?topic=16560? Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 20. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2009 Ja, eg må kontakte dei. Har fått uploada, men får ikkje musikk pga kopirett og sånn, men når eg ser rundt på youtube er det andre filmar som har den same sangen. Vurderar å ringe visst eg ikkje finn ei epost adresse.. Lenke til kommentar
emilkje Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Sånn å forstå! Greit å gi all info i første post neste gang ;p Kan desverre ikke hjelpe deg videre Lenke til kommentar
Oldheim Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Hvorfor ønsker du å laste opp en sang som allerede er der da? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Han vil sikkert bruke sangen i en video han har laget selv. Da er det også brudd på copyright. Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Treng ei epost adresse til ein eller anna der som jobbar med å hjelpe oss stakkarar som ikkje får knirkefritt uploada.Trykket du på 'Help' -linken oppe til høyre på framsiden ? På det grå feltet nederst på hjelpesiden er det en link som heter 'contact'. Tykker du på den kommer du til en side som viser til plasser du kan henvende deg for å få hjelp til forskjellige ting om youtube. Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 20. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2009 Treng ei epost adresse til ein eller anna der som jobbar med å hjelpe oss stakkarar som ikkje får knirkefritt uploada.Trykket du på 'Help' -linken oppe til høyre på framsiden ? På det grå feltet nederst på hjelpesiden er det en link som heter 'contact'. Tykker du på den kommer du til en side som viser til plasser du kan henvende deg for å få hjelp til forskjellige ting om youtube. Ja, det einaste eg ser etter er ei epost adresse. Vil det gå an å legge til eit lite lydklipp? Så blir det til mitt originale.. Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 20. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2009 (endret) MÅ eg ringe Youtube, eller finst det ikkje ei epost adresse? Endret 20. januar 2009 av Gizmo93 Lenke til kommentar
jlek Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 http://www.youtube.com/t/contact_us Ikke vær så hjelpesløs. Dette er ett problem du fint burde kunne finne ut av selv. Etter to minutter med leting ser det ikke ut til at de har en support-mail, men du kan kontakte dem via vedlagt lenke. Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 20. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2009 (endret) http://www.youtube.com/t/contact_us Ikke vær så hjelpesløs. Dette er ett problem du fint burde kunne finne ut av selv. Etter to minutter med leting ser det ikke ut til at de har en support-mail, men du kan kontakte dem via vedlagt lenke. Så du trur ikkje eg har vore innom der? Eg kan sikkert fint finne ut av det sjølv, men då må eg ringe dei, og som sagt var det akkurat det eg ville sleppe, og var opprinninga til tråden. Edit: Eg fant ei epost adresse; [email protected]. Får eg ikkje kontakt snarast, får eg ringe dei.. Endret 20. januar 2009 av Gizmo93 Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Edit: Eg fant ei epost adresse; [email protected]. Får eg ikkje kontakt snarast, får eg ringe dei..Tengte på den adressen jeg også. Men lurer på om den er forbeholdt de som mener opphavsretten er brutt for noe de eier. Lenke til kommentar
Proxor Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 om det er copyright på sangen får du ikke ha den med på videoen, tror er noe som er komt nå i det siste, dem andre videoene med den sangen er sikkert lasta opp før dem la in sån sperre Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 21. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2009 Vel, eg har ikkje fått svar frå igår. Venter i spaning.. Det var som sagt ikkje noko problem med at videoen ikkje var "original nok", men sangen var tatt frå ei 'copyright gruppe', men blir ikkje sangen "min eigen" når eg legg til ein eller to lydeffektar? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå