Sveern Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Vurderte å skrive et langt innlegg om hvordan det har gått nedover med (de fleste) bilspill etter at EA glemte hva Need for Speed handla om etter Hot Pursuit 2, men det gadd jeg rett og slett ikke. Derfor gjør jeg dette enkelt og greit, akuratt som jeg vil ha bilspill. Er det blitt lagd noen enkle bilspill der man kjører på raske landeveier med superbiler iløpet av de siste åra? Lenke til kommentar
edahl Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Vurderte å skrive et langt innlegg om hvordan det har gått nedover med (de fleste) bilspill etter at EA glemte hva Need for Speed handla om etter Hot Pursuit 2, men det gadd jeg rett og slett ikke. Derfor gjør jeg dette enkelt og greit, akuratt som jeg vil ha bilspill. Er det blitt lagd noen enkle bilspill der man kjører på raske landeveier med superbiler iløpet av de siste åra? Gran Turismo 5 kommer jo etterhvert. Jeg kan ikke si at det har kommet noen nye "gode gamle" bilspill, men vet at det JEG savner er en ny Richard Burns Rally, og/eller en rFactor2 ^^ Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 20. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2009 Har Forza 2 på 360. Er jo knall artig det, men det er liksom litt for alvorlig, visst dere skjønner Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Beetle Crazy cup!! beste racing spelet ever Lenke til kommentar
Andzel Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Beetle Crazy cup!!beste racing spelet ever Enig ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå