eminem1 Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Hei Private Sub Form1_Load(ByVal sender As System.Object, ByVal e As System.EventArgs) Handles MyBase.Load Label1.Text = Tilfeldig(2, 10) Label2.Text = Tilfeldig(2, 10) End Sub Function Tilfeldig(ByVal iMin As Int32, ByVal iMax As Int32) As Int32 Randomize() Tilfeldig = CInt(iMin + (Rnd() * (iMax - iMin))) End Function End Class Men jeg vil også ha slik a disse BOKSTAVENE kan komme fram: A, Q, K, J, men får det ikke til:/ En ting til, blir pcen ødlagt hvis man sletter Cmd.exe? Lenke til kommentar
phfjeld Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Jeg rekker ikke titte på koden nå, men å svare på det andre spørsmålet ditt rekker jeg: Blir bilen din ødelagt om sidespeilet på passasjersiden faller av? Lenke til kommentar
Alexen Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 du må bare få et tall mellom 2 og 14. Deretter si at HVIS taller er 11 vis J.. 12 vis Q osv.. flere måter å gjøre dette på. if setninger.. select case. Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Dim chars As Char() = {'A', 'Q', 'K', 'J'} Dim i As Integer = tilfeldig(2, 10) Text1.Text = i & ":" & chars(i/2) Lenke til kommentar
kaffenils Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 En ting til, blir pcen ødlagt hvis man sletter Cmd.exe? Hvorfor i all verden skal du slette cmd.exe? Skal det være et forsøk på å gjøre pcen sikrere?? For det gjør det ikke. Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 (endret) sletter jo bare hele windows mappen mens igang, skal det gjøres skal det gjøres skikelig Endret 26. januar 2009 av cruzader Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå