Gjest Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Hei! Var på besøk på en videregående skole, ikke hospitering men et besøk der jeg fikk besøke ALLE linjene den skolen hadde. Da kom jeg fram til at jeg kunne velge mellom Medier og Kommunikasjon eller Service og Samferdsel Vil da sette Service og Samferdsel på første valget, og Medier og Kommunikasjon på andre Spørsmål: Hvis jeg velger Service og Samferdsel kan jeg få utdanning i programmering som C#, C++, Visual Basic eller PHP / HTML? ( Når jeg var der drev de med noe virtuelle servere + HTML / PHP sider ) Lærer jeg alt innen data f.eks, kan jeg ta videre studier innen for programmering? Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Noen som har svar til meg? Lenke til kommentar
3nity Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Hei , jeg holder for tiden på med Studiespes, og jeg har tenkt å studere data i ettertid. Dersom du går media og kommunikasjon eller service og samferdsel får du IKKE studiekompetanse så kan du studere etterpå. Her lærer du bare en liten brøkdel om data i forhold til f.eks. en bachelor innen informatikk på NTNU, Nith , osv. Jobbtilbudet ditt kommer også til å bli svært begrenset om du har bare media/service og samferdsel. Du kan selvsagt ta påbygning etterpå, men dette er et veldig hardt år, så jeg vil absolutt anbefale deg studiespes der du tar teoretisk matte første året, og deretter R1 og R2. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå