Joachimv Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Jeg har hatt en Nokia E61 for to år siden. Denne solgte jeg -noe jeg angrer kraftig på. Kjøpte meg en hTC S730, noe jeg egentlig angrer sterkt på.. nå begynner den å bli så slitt at jeg føler jeg trenger en ny. Har sett på Nokias E71. Noen som har den? Jeg lurer på om Nokia har forbedre alarm-greiene sine (ja, klokkealarm)? Er det i dag mulig å ha flere alarmer feks? Hvor mye plastikk er det på telefonen? Fungerer mp3-spilleren greit? Er det mulig å få spilt av FLAC på den? Hvordan er knappene? Har ikke fått tatt på den enda så lurer på hvordan det er å skrive på den. E61 var jo himmelsk. Men så har E71 noe tettere tastatur. Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 (endret) Du vet forumet har en søkefunksjon ? Nokia E71: Høyst subjektive erfaringer! (Endret: Skrivefeil) Endret 20. januar 2009 av k-orm Lenke til kommentar
Joachimv Skrevet 20. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2009 Ja jeg er fullt klar over det og fant den der (riktig nok uten å søke) etterpå. Fikk likevel ikke svar på alle mine spørsmål i den tråden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå