Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

kjæreste sier ikke i fra hvorfor?

Gjest off_guest

Anbefalte innlegg

Gjest off_guest

Her om dagen fikk jeg vite(fra en kilde) at en kompis av min kjæreste. Han hadde prøvt seg på henne med og bla aent vise kjønnsorganet. Da hun var på fest hos han.

Og dette var lenge siden. (flere månedar siden). Hun har ikke sakt noen ting som helst om dette tilfellet. Og jeg sier til hun at hun må si i fra om sånt(vis de er noen som prøver seg på noe).

Men prøver hun og "beskytte" han fordi det er en kompis? hadde 2 tilfeller før det og hun sa ingenting før jeg fant utav de senere men hun sier hun skulle si det men det var ikke så ille som og slenge fram kjønnsorganet.

Hadde jeg fått vite det dagen det skjedde hadde han sefølgelig ikke kommet billig unna. Så jeg vet ikke helt hva jeg ska gjøre er litt småforbannet fordi hun sier at hun skal si i fra om sånt.. men hun sier ingenting.. da får jeg liten tru på at hun forteller sannheten etterhvert.

Hvordan hadde dere reagert? Vil hun trolig beskytten "vennen" sin?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er jo mulig hun vil unngå bråk og pinlige situasjoner mellom deg og vennene hennes. Setter pengene mine på det jeg. Hun klarer nok sikkert og sette grenser for det på egenhånd. Derimot er det jo ikke så bra at hun sier hun skal si fra og så sier hun ikke fra allikevel. Jeg skjønner hvorfor du da får tillitsproblemer til henne. Ta det heller med en dose humor og prat om hvor teit vennen hennes har vært og le litt av det i stedet for å si at du skal ta han og banke han osv. Regner med dette var i fylla eller noe. Da gjør jo folk en smule teite ting til tider. Så kan du jo si det til han vennen hennes når du møter han at du ikke setter særlig pris på at han driver på sånn, men vil nnok være lurt å gjøre det i rolige former. Kommer som oftest best resultat av det.

Lenke til kommentar

Følgende faktorer spiller inn i vilkårlig rekkefølge:

Hun visste du ville klikke mongo og gadd ikke det maset det medfører.

Hun er stor pike og kan passe på seg selv.

Å vise frem pikken sin er ingen big deal og hun ser ett og slet ikke problemet. (Det gjør i alle fall ikke jeg).

Hun finner det irriterende at du er såpass paranoid at du forlanger å høre om hver eneste forbanna mann som kunne tenke seg å få lyst på henne.

Sammenhengen mellom disse og hvordan de påvirker hverandre får du finne utav selv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...