CaZpeR Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Jeg blir litt nysgjerrig når jeg leser om 18,4" skjerm med Full-HD. Klart at har man det, så klager man ikke, men er det virkelig noe poeng..? Jeg bruker selv en 24" skjerm med samme oppløsning og føler virkelig ikke noe behov for høyere oppløsning om jeg ikke skal ha større skjerm. Full-HD på 18,4" virker for meg noe unødvendig. Dette blir en smaksak vil jeg tro. Selv har jeg HDX16 med FullHD oppløsning og jeg syns det ser veldig bra ut. Men nå bruker jeg maskina mer rettet mot TV-oppkobling via HDMI som da også kjøres ved FullHD. Da er det veldig fint at TV'en min og Laptoppen begge har FullHD. Lenke til kommentar
Melfacion Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Har også full HD (1920X1280) på gamle laptopen og på den eksterne skjermen (22"). Med litt bildebehandling og 3d-studio arbeid er det lett å sette pris på de ekstra pikslene som fort fylles opp av forskjellige knapper og snarveier 1920x1280 var et klart kriterie når jeg bestemte meg for ny laptop. Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Noen kommentarer:men uten CAM-modul tilgjengelig for datamaskiner enda Det er ikke riktig. Er vel ingen USB CAM-er, dog... (...) Ha - det finnes faktisk --> http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=35434...led#ProductTabs Lenke til kommentar
Melfacion Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Kjører FireDTV tvkort på Firewire med conax cam på min mediapc, og får inn hele rikstv inkludert krypterte kanaler Det lar seg gjøre, men er ikke offisielt støttet fra RiksTV Lenke til kommentar
emmtechx Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 "hvordan har det seg at denne ikke drar mer en 4100 i 3dmark06, når acer 5930g drar 5600? begge maskinene har dog samme grafikk, men hp lapisen har jo 1gb mer ram og bedre cpu..." Det er godt mulig at denne PC'n har kun DDR2-minne på skjermkortet. Ganske mange PC'er fra HP som har det. Og det blir det utrolig lite informert om. Acer 5930g har DDR#-minne på skjermkortet. Lenke til kommentar
emmtechx Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 en kompis av meg som kjøpte seg en HP Pavilion dv7-1180 med GeForce 9600GT. Da det viste seg at det kun var DDR2-minne på skjermkortet byttet han den inn fort som faen! Lenke til kommentar
emmtechx Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 se her for test av GF9600GT. Her ser dere at kortet finnes både med DDR2 og DDR3 minne. Idiotene som selger pc "glemmer" selvfølgelig å oppgi om hvilken type minne skjermkortet har.... Lenke til kommentar
Baba2 Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Husk at man som regel sitter nærmere skjermen når man bruker en laptop, så det er enda viktigere å ha høy oppløsning på laptop-skjerm enn en vanlig pc skjerm. Lenke til kommentar
Liffen_64 Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Er det noen som vet av en ryggsekk som rommer denne maskinen? Lenke til kommentar
AlwaysSomething Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Jeg stusser litt på at tastaturet er forskjellig på bildene i testen. Enter-tasten er først smal, men så blir den vanlig størrelse på de neste bildene. Noen som vet hvordan den blir levert? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå