Gå til innhold

Hvor i F er alle RPG spilla til PS3?


-iL-

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

360 har en del vanlig(e) RPGs ja.

 

og Tor92, du bommer, som Comprade påpekte. Fallout3 spiller jeg på PC, da slike svære RPGs, som Oblivion, Gothic osv er bedre på PC grunnet playermods.

 

Nå vet jeg ikke helt om Fallout 3 faller i samme kategori, utenom at Bethesa har laget det. Gleder meg til å begynne med den.

 

Men on topic; er det planlagt noen RPGs da, utenom de som har kommet frem i denne tråden?

Lenke til kommentar

Jeg har også en drøss med ps2 rpg'er å fullføre så det haster ikke så voldsomt. Men noe ps3 stuff hadde vært hyggelig.

 

Vil forøvrig anbefale Yakuza/Yakuza 2 for de som er interessert i en litt annerledes setting for en rpg. Yakuza 3 kommer også i japan i hvertfall i løpet av året, forhåpentligvis hit også :)

Endret av tidus2k4
Lenke til kommentar

Det er lite RPG ja, skulle vært flere. Kjøpte meg en 360 i jula og fikk spille Mass Effect og Lost Odyssey og det var to veldig bra spill. Det går jo rykter om at ME 2 skal bli multi, siden det er EA som er utgiver skal det mye til for at det ikke kommer til PS3 også. Og så kommer vel Gothic 4 etter hvert, håper det blir bra.

Lenke til kommentar

Er enig i at det er altfor lite nye RPG's å oppdrive så langt denne generasjonen, da spesielt PS3. Men fant følgende som ikke har blitt nevnt:

 

183928-10.jpg

Sacred 2 er vel rimelig vestlig vil jeg anta. Er allerede ute på pc, og hadde visst skuffet en del av kritikerne. Håper det går bedre med PS3-utgaven, som visstnok skulle komme i februar.

 

xedge.jpg

X-edge skal visstnok også komme ut i første kvartal en gang. Vet egentlig veldig lite om dette, foruten at det ser ut til å ha ganske sterke JRPG-trekk.

 

thewitcher.jpg

The Witcher er jo en slager fra PC-spillenes verden, og et ganske så vestlig rollespill. Det kommer visstnok i tredje kvartal.

 

Kilde

 

Det var en del andre også på den listen, dog de fleste hadde TBA 2009.

Lenke til kommentar
Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Er enig i at det er altfor lite nye RPG's å oppdrive så langt denne generasjonen, da spesielt PS3. Men fant følgende som ikke har blitt nevnt:

 

183928-10.jpg

Sacred 2 er vel rimelig vestlig vil jeg anta. Er allerede ute på pc, og hadde visst skuffet en del av kritikerne. Håper det går bedre med PS3-utgaven, som visstnok skulle komme i februar.

 

xedge.jpg

X-edge skal visstnok også komme ut i første kvartal en gang. Vet egentlig veldig lite om dette, foruten at det ser ut til å ha ganske sterke JRPG-trekk.

 

thewitcher.jpg

The Witcher er jo en slager fra PC-spillenes verden, og et ganske så vestlig rollespill. Det kommer visstnok i tredje kvartal.

 

Kilde

 

Det var en del andre også på den listen, dog de fleste hadde TBA 2009.

 

Sacred 2 er forøvrig det beste action-RPG jeg har spilt på årevis. Mulig jeg tar det opp igjen når det kommer til PS3. The Witcher er også et sinnsykt bra RPG og begge spillene bør helt klart anskaffes dersom du aldri har spilt de.

Endret av Camrot
Skjul-tag lagt til
Lenke til kommentar
Fable 2 er dog litt som zelda.. vet ikke helt om jeg vil puttet det i RPG sjangeren. Det er nærmere Action/Adventure. Du har spells og stuff, men du går vel ikke opp i level og slikt, såvidt jeg husker. RPG eller ikke, det er uansett et bra spill.

 

Fable 2 er mer skill basert ved at du bruker xp på å få opp underkategorier under styrke, dex og magi (hvis jeg husker riktig), så det er definitivt et rpg.

 

Men som du sier så er det også veldig mye ett action adventure, Fable 2 blander dog inn mange forskjellige sjangere.

Lenke til kommentar
Hvordan er foresten Untold Legends?

 

Til tross for multiplayer-muligheter ble det veldig fort en traurig og bortkasta affære. Tenk deg Baldurs Gate: Dark Alliance, bare dårlig.

 

Så for 2 stykk som likte BG: DA vil ha det ok med dette spillet? Det er co-op på det?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...