Gå til innhold

Hvor i F er alle RPG spilla til PS3?


-iL-

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Planlagt: White Knight Chronicles, Last Remnant, Final Fantasy XIII og Versus (Må nok vente litt på det). Du har Fallout 3 som er rollespill/fps, mest rollespill selfølgelig. Er det eneste jeg kommer på i farten, bare Fallout 3 som er ute foressten!

 

Alle de der er JRPG, som jeg er minimalt interesert i.

 

Har lånt Fallout 3 til PC av en kompis.

Lenke til kommentar

Desverre har ikke PS3 noe mye å tilby av RPGs da bl.a. Square Enix og de fleste JRPGs har gått over til xbox360.

 

Vil anbefale Valkyria Chronicles på det sterkeste. Ikke la dere skremme av tactical elementene i spillet. Det ser nydelig ut og er kanskje mitt favorittspill på PS3 i år.

 

Angående Folklore så er ikke 7.5 en dårlig score for en RPG.

 

Kan også legge til Enchanted Arms, men det er ganske midt på treet og ikke noe å spille, med mindre du er utsultet på RPGs.

 

Alpha Protocl(western RPG OMG) kommer i løpet av året. Skal være noe lignende Mass Effect.

Endret av NorthernAvenger
Lenke til kommentar
Planlagt: White Knight Chronicles, Last Remnant, Final Fantasy XIII og Versus (Må nok vente litt på det). Du har Fallout 3 som er rollespill/fps, mest rollespill selfølgelig. Er det eneste jeg kommer på i farten, bare Fallout 3 som er ute foressten!

 

Alle de der er JRPG, som jeg er minimalt interesert i.

 

Har lånt Fallout 3 til PC av en kompis.

 

Hvorfor spør du da om rollespill? Ditt tap om du ikke intereserer deg for det, da er vel egentlig ikke rollespill for deg. Håper nå isåfall at du koser deg med Fallout 3, veldig bra spill!

Endret av Tor92
Lenke til kommentar

Untold Legends er ett rent western RPG, i stil med Baldurs Gate-spillene på PS2.

Er ikke noe særlig bra alene, men veldig moro dersom du har en eller to venner du kan spille ilag med på samme konsollen - syntes jeg.

 

Marvel Ultimate Alliance er vell også noen RPG-elementer i, men det er enda dårligere, og er ikke bra selv om du har en som deltar i elendigheten.

 

Kommer noen Western RPG som er MMO snart, Free Realms (som er gratis) og DC Universe (som ser moro ut).

Lenke til kommentar

Alpha Protocol er en 3. persons action RPG under utvikling hos Obsidian Entertainment( Knights of the Old Republic II, Neverwinter Nights 2 etc. ) Det skal vist omhandle en CIA agent og på en måte ha elementer fra Jason Bourne, James Bond og 24.

 

Hvem vet. Det kan funke.

 

http://www.gametrailers.com/player/43180.html

Endret av NorthernAvenger
Lenke til kommentar
Planlagt: White Knight Chronicles, Last Remnant, Final Fantasy XIII og Versus (Må nok vente litt på det). Du har Fallout 3 som er rollespill/fps, mest rollespill selfølgelig. Er det eneste jeg kommer på i farten, bare Fallout 3 som er ute foressten!

 

Alle de der er JRPG, som jeg er minimalt interesert i.

 

Har lånt Fallout 3 til PC av en kompis.

 

Hvorfor spør du da om rollespill? Ditt tap om du ikke intereserer deg for det, da er vel egentlig ikke rollespill for deg. Håper nå isåfall at du koser deg med Fallout 3, veldig bra spill!

 

Erm, jeg er interesert i vanlige RPGs ikke JRPG. Er det så vanskelig å skjønne?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...