Rabbid Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 (endret) Kan bli interessant hvis det blir mulighet for aa abbonnere for aa bli kvitt reklamer og stötte for flere platformer (om det da ikke er webbasert). Endret 20. januar 2009 av Rabbid Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Er da ikke noe problem med reklame inni filmen i en gratisversjonen vist det blir en fornuftig pris for å slippe reklame. For at dette skal fungere så må jo pengeer komme inn om det er reklame eller betalende kunder. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 (endret) For at dette skal fungere så må jo penger komme inn om det er reklame eller betalende kunder. Eller begge deler slik Spotify har gjort det. EDIT: Bare presisere. At man har et gratisalternativ med reklame eller betalende abbonnement uten reklame Endret 20. januar 2009 av CaZpeR Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Er da ikke noe problem med reklame inni filmen i en gratisversjonen vist det blir en fornuftig pris for å slippe reklame.For at dette skal fungere så må jo pengeer komme inn om det er reklame eller betalende kunder. Det går ikke an å se på film med reklame i. Slik er det bare. Lenke til kommentar
Tommy_Toppen Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Endelig tas logikk med i kampen mot piratnedlasting! Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Da venter jeg bare på at plateselskapene slik vi kjenner de drar til helvete. Spotify for film høres kjempebra ut. Det er ingen stor, god tjeneste som selger film/serier rimelig og uten restriksjoner. Lenke til kommentar
joffeloff Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Fantastiske greier. Det er jo langt, langt mindre reklame på Spotify nå enn det er på vanlig radio, så da kan man se for seg at en filmtjeneste vil involvere reklame før filmen men i mindre skala enn kino. Lenke til kommentar
GullLars Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Den mest effektive måten å bekjempe piratvirksomhet på er å tilby gode lovlige alternativerSamme som jeg også har sagt i flere år, både for musikk, serier, og film.Når man har tilgang på over 1mbit inn linje er det fint mulig å kunne streame film, og med 10-20mbit som er mulig å få på ADSL (eller mer fra bredbånd/fiber) så er det også mulig å streame HD film. Hvis de lager en mulighet på spotify for å betale en fast sum i månden og slippe reklame fullstendig, med tilbud av både serier og filmer i (720p og over) HD så står jeg klar med pengene framme når de åpner tilbudet. Kunne fint tenke meg å betale 200-300kr månden for noe slikt hvis utvalget er stort nokk. Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 (endret) Det går ikke an å se på film med reklame i. Slik er det bare. Er mange som klare å se en film på TV3,selv om det er noe helt forjævlig med reklame inni filmen.Men self. film er best uten reklame og jeg hadde fint betalt for det.. Endret 21. januar 2009 av taz Lenke til kommentar
fugletiteren Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 men de som har spotify musikk greia. kan de bare oppgradere programmet eller må man instalere et nytt program? Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Det går ikke an å se på film med reklame i. Slik er det bare. Er mange som klare å se en film på TV3,selv om det er noe helt forjævlig med reklame inni filmen.Men self. film er best uten reklame og jeg hadde fint betalt for det.. Jeg liker ikke denne «mange», skulle gjerne ha tatt et alvorsord med han. Lenke til kommentar
Langbein Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Jeg liker ikke denne «mange», skulle gjerne ha tatt et alvorsord med han. Hvis du syns det er ille med reklamepauser i Norge, så er det helt forjævlig i bl.a. USA. Utrolig at de holder ut Men såklart, jo mindre reklame jo bedre. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Om det blir samme reklame-ratio som på Spotify musikk (som nesten er ingenting) blir dette fantastisk. Håper det blir goood kvalitet, og gode filmer! Lenke til kommentar
fugletiteren Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 men de som har spotify musikk greia. kan de bare oppgradere programmet eller må man instalere et nytt program? Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 (endret) Du oppgraderer vel bare kontoren,programmet er det samme. Eneste forskjellen er reklamefri og du får masse inviter. Endret 24. januar 2009 av taz Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Hmm.. Personlig er jeg veldig for en slik idè. Slik det er i dag, laster jeg ned filmer jeg ikke er veldig interessert i å eie, men kjøper mesteparten. For meg vil ikke dette endre seg dersom det blir mulig å se gratis film med reklame. Men det kan antakelig endre seg for lovlydige borgere, som ikke er filmsamlere. Altså de som har kjøpt/leid film fordi det er den lovlige måten å se film, ikke fordi de samler. De vil muligens slutte å kjøpe film? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5432143541 Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 (endret) -- Endret 3. mai 2018 av Slettet+5432143541 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå