Gå til innhold

Spotify for film

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
For at dette skal fungere så må jo penger komme inn om det er reklame eller betalende kunder.

Eller begge deler slik Spotify har gjort det.

EDIT: Bare presisere. At man har et gratisalternativ med reklame eller betalende abbonnement uten reklame :)

Endret av CaZpeR
Lenke til kommentar
Er da ikke noe problem med reklame inni filmen i en gratisversjonen vist det blir en fornuftig pris for å slippe reklame.

For at dette skal fungere så må jo pengeer komme inn om det er reklame eller betalende kunder.

Det går ikke an å se på film med reklame i. Slik er det bare.

Lenke til kommentar
Den mest effektive måten å bekjempe piratvirksomhet på er å tilby gode lovlige alternativer
Samme som jeg også har sagt i flere år, både for musikk, serier, og film.

Når man har tilgang på over 1mbit inn linje er det fint mulig å kunne streame film, og med 10-20mbit som er mulig å få på ADSL (eller mer fra bredbånd/fiber) så er det også mulig å streame HD film.

Hvis de lager en mulighet på spotify for å betale en fast sum i månden og slippe reklame fullstendig, med tilbud av både serier og filmer i (720p og over) HD så står jeg klar med pengene framme når de åpner tilbudet. Kunne fint tenke meg å betale 200-300kr månden for noe slikt hvis utvalget er stort nokk.

Lenke til kommentar

Er mange som klare å se en film på TV3,selv om det er noe helt forjævlig med reklame inni filmen.Men self. film er best uten reklame og jeg hadde fint betalt for det..

Endret av taz
Lenke til kommentar

Er mange som klare å se en film på TV3,selv om det er noe helt forjævlig med reklame inni filmen.Men self. film er best uten reklame og jeg hadde fint betalt for det..

Jeg liker ikke denne «mange», skulle gjerne ha tatt et alvorsord med han.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Hmm.. Personlig er jeg veldig for en slik idè. Slik det er i dag, laster jeg ned filmer jeg ikke er veldig interessert i å eie, men kjøper mesteparten. For meg vil ikke dette endre seg dersom det blir mulig å se gratis film med reklame. Men det kan antakelig endre seg for lovlydige borgere, som ikke er filmsamlere. Altså de som har kjøpt/leid film fordi det er den lovlige måten å se film, ikke fordi de samler. De vil muligens slutte å kjøpe film?

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...