abene Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Det bare måtte komme – Spotify for film. Les mer Lenke til kommentar
eXa Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 – Den mest effektive måten å bekjempe piratvirksomhet på er å tilby gode lovlige alternativer, sier Ganev DET er mere riktig filosofi det. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Jau, dette har jo folk sagt sidan adsl verkeleg skaut fart. Som vanleg heng dei store aktørane 3-4 år etter. Lenke til kommentar
Smif Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 (endret) Men hvordan vil dette fungere med reklamen? Se gratis film men med reklamepauser? Endret 20. januar 2009 av Smif Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Ikke noe problem det da. Lenke til kommentar
pxK Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Hadde vært kjekt men spørs hvordan de vil bringe reklamen inn her. Sikkert flere enn meg som hater å bli avbrutt midt i filmen av en reklame for tannkrem eller en random artist jeg ikke har engang hørt om, generelt å bli avbrutt i det hele tatt når jeg ser på film. Men vis det blir som på kino, 3-5 min med reklame og tull så kaaaaanskje. Lenke til kommentar
Natrium Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Dette så veldig bra ut. Har spotify og storkoser meg med det . Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Se der ja! Enda vi i Norge kunne følge etter Sveriges IT kultur... Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 – Den mest effektive måten å bekjempe piratvirksomhet på er å tilby gode lovlige alternativer, sier GanevDET er mere riktig filosofi det. HELT enig! Ventet på noe slikt lenge! Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Håper de får det til, jeg. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Om reklamen frekventerar like ofte som med spotify vil eg absolutt ikkje tru det blir noko problem. Lat oss seie ein 4-5min lang reklamefilm i førekant av annankvar film du startar. Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 La oss håpe at det er slik som med Spotify musikk, litt reklame innimellom sangen (/filmene i dette tilfellet), så kan dette bli skikkelig bra! Hadde gjerne betalt litt per måned for noe slikt også. Lenke til kommentar
eXa Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Så lenge reklamen kommer mellom filmene og ikke midt i dem så er det ikke no problem. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Håper på godvilje fra filmselskapene da. Spotify for film hadde rett og slett blitt konge (hvis videokvaliteten blir bra). Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 !!!! : D !!!! Tenk på det som Hulu folkens, reklame 4-5 ganger i en film osv. (Bare at hulu er serier) Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Reklame midt i en film er fullstendig uaktuelt. ... men hvem er det egentlig som skal lage dette her? Lenke til kommentar
Purplehaze Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Ser for meg problemer med rettigheter her.. er jo massevis av steder med filmer/serier etc. som sjekker hvor du er fra og "content is not allowed in your country" eller lignende. Masse amerikanske sider blandt annet. Krysser fingre og tær. Det er vel stort sett gamle, gniene gubber som hindrer slike forsøk, håper de parkerer tøflene snart, så vi får sonefritt internett – Den mest effektive måten å bekjempe piratvirksomhet på er å tilby gode lovlige alternativer, sier Ganev Himmel.. tenk om noen hadde tenkt på det der for noen år siden. Det hadde faktisk revolusjonert bransjen. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Det er nok mange som har tenkt på det før, men musikk/filmbransjen har satt seg kraftig på bakbeina. Det er vel berre no det siste året den trenden har snudd og dei har innsett at dei faktisk må spele på lag med forbrukaren. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Dersom de implementerer en liknende reklame-del som i Spotify så tror jeg dette kommer til å bli kjempebra! Hadde vært fint å sett noe liknende for TV-serier. Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Ja, det må være en ganske utrolig sum man går glipp av fordi TV-serier ikke har internasjonal premiere på nett. Jeg kan ikke fatte hvordan man ikke kan se at man er nødt til å gi seg med eksklusive rettigheter basert på land. Skal produsentene tjene penger er dette tøvet nødt til å bli slutt på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå