Bikkebakke Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Lukta fisen verre, ingenting eller det same om du set fyr på han? Hadde ein diskusjon med ein kamerat om nettopp dette i går. Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Man brenner jo opp de illeluktende gassene da, så kan egentlig ikke se at det lukter fælt etterpå Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 HVEM HAR RETT? HVEM HAR RETT? Diskusjon my ass. Du klikka i vinkel, din fitte. Lenke til kommentar
Bikkebakke Skrevet 20. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2009 Det var ikkje difor eg klikka, din gnom. Ville no berre ikkje at du skulle setja fyr på heile kåken! Men no ser det ut som du har rett, men fortsatt: IKKJE TENN PÅ FISANE DINE. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Jo, kom igjen, ten på dem. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 (endret) Det samme sa jeg, men han bare: "NEI IKKJE FAEN OM DU SKA SETJA FYR PÅ NOKO FIS PÅ MITT ROM, DA LUKTA DRIT, DA KJEMME FLAMMA OG FOLK KAN DØY AV DET!1!!!". Så ble han dritsur og furtet. Det hele var egentlig ganske traumatisk, og har skapt en ganske stor fartsdump i vårt venskapelige forhold. En fartsdump så stor at det er like før jeg kuker meg inn i deppetråden, samt oppretter en tråd i samlivsdelen av forumet: "Kammerat klikket når jeg og noen andre ville sette fyr på fis, er han virkelig en ekte venn?". Edit: Det gjorde ikke saken noe bedre at han prøvde å redde vårt krasjlandete forhold ved å SPANDERE EN FUCKINGS MIDDAG PÅ MEG. HAN PRØVER Å KJØPE MEG TILBAKE. Edit2: Hva FAEN tror han at jeg er? En fuckings sosial giggolo? Endret 20. januar 2009 av J@cob Lenke til kommentar
Blue Scholar Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Det samme sa jeg, men han bare: "NEI IKKJE FAEN OM DU SKA SETJA FYR PÅ NOKO FIS PÅ MITT ROM, DA LUKTA DRIT, DA KJEMME FLAMMA OG FOLK KAN DØY AV DET!1!!!". Så ble han dritsur og furtet. Det hele var egentlig ganske traumatisk, og har skapt en ganske stor fartsdump i vårt venskapelige forhold. En fartsdump så stor at det er like før jeg kuker meg inn i deppetråden, samt oppretter en tråd i samlivsdelen av forumet: "Kammerat klikket når jeg og noen andre ville sette fyr på fis, er han virkelig en ekte venn?". Det er... forferdelig Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Det er... forferdelig Ja. Jeg vurderer virkelig å slå opp med faenskapet Lenke til kommentar
Bikkebakke Skrevet 20. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2009 Er det slik at flammen kan counterattacke rassen til han som gjer det? Isåfall endrar eg standpunkt: DO IT! Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Er det slik at flammen kan counterattacke rassen til han som gjer det? Isåfall endrar eg standpunkt: DO IT! DET VAR DRÅPEN SOM FIKK GLIDEMIDDELPAKKEN TIL Å SPRENGE. DET_ER_SLUTT. Lenke til kommentar
lilko Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Tenne på fisen er ikke farlig, før det går gærent selvfølgelig. Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Det vill sikkert lukte svidde ræv hår, og i minn mening stinker det sikkert så egentlig vinner trådstartet Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 For å gå litt ot ... En kompis sku tenne på fisen sin, men det endte med at han dreit på seg. Var hilarious Lenke til kommentar
lilko Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Se filmen hos Youtube Kos dere! Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Spør i vitenskaps-delen av forumet. En kjeminerd vil sikkert kunne utbrodere hvorvidt man kan oppnå en fullstendig forbrenning av gassene i fis eller ikke, og om eventuelle sluttprodukter finnes i slikt kvanta at det kan skape lukt. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Kos dere! Du har feil link, denne funker: Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Dude, that's fucking fake. Kom med noe som har litt tyngde. Uekte materiale som bidrar til å øke den stadig voksende kløften av bæsj mellom meg og Bikkebakke er ikke noe vi trenger nå. For faen. Lenke til kommentar
Bikkebakke Skrevet 20. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2009 Det vill sikkert lukte svidde ræv hår, og i minn mening stinker det sikkert så egentlig vinner trådstartet For å gå litt ot ... En kompis sku tenne på fisen sin, men det endte med at han dreit på seg.Var hilarious + Filmen. Jaja, J@cob... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg