Gå til innhold

Flytte Documents and Settings etc. (XP) til annen partisjon?

Anbefalte innlegg

Hei, jeg ønsker å flytte Documents and Settings etc. (XP) til annen partisjon.

Dette for å slippe å miste for mye ved eventuell reinstallasjon av Windows.

Spesielt ønsker jeg ikke å miste: favoritter, mail (OE), det som er lagret på skrivebordet, adressebok, dokumenter.

Hvordan gjør jeg dette?

Jeg har sett på en tidligere forklaring uten at det ga meg løsningen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, backup er et godt råd.

Jeg forsøkte det samme, fikk ikke lov å flytte hele Dok and settings pga programfiler mm. -Men Mine dokumenter fikk jeg lov å flytte, det er jo her jeg har dokumenter, bilder og fimer. Finn og merk Mine dokumenter i utforskeren, til venstre klikker du på Flytt denne mappen, og velg den stasjonen du vil ha Mine dok på. Fikk noen advarsler som jeg svarte ja på... Det fungerer, nå ligger Mine dok på F !

Lenke til kommentar
Ja, backup er et godt råd.

Jeg forsøkte det samme, fikk ikke lov å flytte hele Dok and settings pga programfiler mm. -Men Mine dokumenter fikk jeg lov å flytte, det er jo her jeg har dokumenter, bilder og fimer. Finn og merk Mine dokumenter i utforskeren, til venstre klikker du på Flytt denne mappen, og velg den stasjonen du vil ha Mine dok på. Fikk noen advarsler som jeg svarte ja på... Det fungerer, nå ligger Mine dok på F !

Backup er bra, men jeg tar ikke backup hele tiden.

Jeg ønsker også tilgang på filer, som er kommet til, etter siste backup.

Jeg opplever det samme som deg, og får ikke tillatelse til å flytte hele mappen.

Men jeg har forstått det slik at det skal være mulig å få flyttet Doc. and Settings på et vis.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...