TRD4U Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Det var ikke ordentlig nettverksstasjon, men noe annet tull. Nettverksstasjoner kan man få opp i andre programmer som ikke baserer seg på explorer som filbehandler (som forøvrig er noe drit) (total commander eller andre filbehandlere hadde ikke tilgang til denne så vidt jeg vet.), men det kunne du ikke med gdrive-stasjonen. Ja, den lå i min datamaskin, men det var ikke en nettverksstasjon. Var ihvertfall enkelt og oversiktlig å ha GDrive slik, uansett hva du kaller det. Jeg har enda ikke funnet en liknende webservice, men kanskje du kan tipse meg om noen? Lenke til kommentar
Nisselord Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Lovende, lovende. Håper det blir en integrisjon i explorer/finder Lenke til kommentar
phax Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Hømm.. ser noen snakker som om de har testet GDrive allerede. Er denne tjenesten allerede tilgjengelig i beta-variant eller lignende nå eller? Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Virker jo greit nok til småfiler, de viktigste dokumentene og bildene og sånn, men jeg vil nok passord-beskytte det på et vis, så innholde ikke er tilgjengelig så lett. AtW Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Tipper det blir begrensning på størrelsen hver fil kan være. Ser heller fram til Apple kommer med ubegrenset lagring/backup i mobileme. Til den prisen de krever for det syns jeg nesten det er å forlange at jeg skal kunne ta backup av alt jeg har på PC-en. Lenke til kommentar
arielfaaland Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Gdrive har vært spekulert i åresvis.. Unødvendig å vente på disse. Ubegrenset lagringsplass finnes allerede! Livedrive.com Riktignok må du betale litt for pro versjon, men har ekstrem god nytte av disse, har lastet opp 3-4 TB hos dem. Ingen filbegrensninger e.lignende De påstår også at det er helt sikker lagring. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå