ChillyWilly Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Jeg har en bærebar pc som jeg ikke bruker pr i dag. Men tenkte denne kunne fungere som en backupmaskin. Den er liten og har bare en harddisk på 80Gb. Kan jeg koble til et par eksterne harddisker via USB slik at den får mer lagringsplass? Tenkte i utgangspunktet å bruke windows home server (har ikke brukt det før). Tåler eksterne harddisker å stå på kontinuerlig? Det er vel liten brannfare med slike? Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 skal de stå kontinuerlig på ville jeg passet på og kjøpe med kjøling, gjerne kjøpe harddiskkabinetter selv og sette disker i. Lenke til kommentar
ChillyWilly Skrevet 20. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2009 skal de stå kontinuerlig på ville jeg passet på og kjøpe med kjøling, gjerne kjøpe harddiskkabinetter selv og sette disker i. Jeg har en ekstern harddisk, men det er ikke noe vifte i denne. Men skjønner det kan være lurt med kjøling, selv om det ikke blir så hard belastning på de. Hvilket harddiskkabinett anbefales? Finner ikke noe som har vifte.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå