hitokiri Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Ny Windows Mobile og tjenester som konkurrerer med Iphone. Les mer Lenke til kommentar
Solsviken Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Håper den nye versjonen blir mye enklere å navigere seg rundt i. Windows Telefonene er for trege, fikser de dette går jeg tilbake Lenke til kommentar
josh909 Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Lykke til Microsoft. Å konkurrere mot Apple med Zune gikk jo som kjent veldig bra. Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 skulle ikke forundre meg om treighet kommer av microsoft underklassifiserer maskinvarekravene. dem har gjort det på pcer for å få flere salg, så hvorfor ikke på mobiler? Lenke til kommentar
eikr3 Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 er det bare jeg som reagerer på navnene? Hva blir det neste, skynet? Lurer på om det var oppe som alternativ Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 britiske militæret har ett par satellitter dem kaller skynet. brukes for sikker kommunikasjon om jeg husker rett... Lenke til kommentar
Smif Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Hmm.. Men så er ikke jeg helt sikker på om MS faktisk konkurrerer med Apple. De som kjøper iPhone gjør vel dette primært for designet, det fancye GUIet og lettheten (for ikke å nevne kulheten/populæriteten). Apple har vel aldri rettet seg mot bedrifter og arbeidshester. Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Nettstedet hevder imidlertid å vite at tidligere lekkede skjermbilder fra det som hevdes å være Windows Mobile 6.5 er ekte. Det ville jo jeg også sagt om jeg ville at verden skulle tro at de falske bildene er ekte... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Lykke til Microsoft. Å konkurrere mot Apple med Zune gikk jo som kjent veldig bra. Nå solgte jo Windows Mobile bedre enn iphone i 2008. Skymarket og Skybox ser interessante ut. Håper på at Zune software blir integrert i WM 6.5 så man kan laste ned musikk direkte til mobilen. Håper også på en tettere integrering med Windows Live-prdouktene. Dette lover uansett bra Gleder meg til MWC 16. februar Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Hmm.. Men så er ikke jeg helt sikker på om MS faktisk konkurrerer med Apple. De som kjøper iPhone gjør vel dette primært for designet, det fancye GUIet og lettheten (for ikke å nevne kulheten/populæriteten). Apple har vel aldri rettet seg mot bedrifter og arbeidshester. vel dem gjør ikke ett stort nummer av det, men sammen med 3G modellen så fikk vel iphone exchange støtte, og dem selger servere også. Lenke til kommentar
Marcyss Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Hvor stor sannsynlighet er det for at man kan oppgradere fra WM 6.1 til 6.5? Jeg vet at man ikke vet, men hva har de gjort med tidligere versjoner? Er ny når det gjelder WM. Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Så lenge det ikke drøyer for lenge med WM6.5 og du har en relativt ny mobil, så er det visse muligheter for det... Lenke til kommentar
mobifil Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Lykke til! Tviler på at de klarer å presentere ett like bra grensesnitt, men hvem vet. Ett lite tips til Microsoft må være i implentere widget meny og rocketdock! Lenke til kommentar
Moondawg Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Hehe, Rocketdock eier -ren uskammet apple rip, men om det funker, bruk det. Selv så hadde jeg en følelse at MS skulle slippe WM 7 i sammenheng med -windows 7. Men vi må altså igjennom nok en iterasjon av Windows CE. Den kjernen begynner å bli temmelig grå i skjegget. Har hatt noen WM telefoner, og liker mye av det, men blir lei av det som kun kan oppfattes som tregheter i systemet. Greitt at de satser på cloud, unnskyld, sky computing, men det hjelper lite når man må ha monster mobil HW for å dra det rundt. Jeg kommer tilbake til WM om De kommer med noe mer en bugfixes og bolt-on løsninger på et overlastet OS. Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Nettstedet hevder imidlertid å vite at tidligere lekkede skjermbilder fra det som hevdes å være Windows Mobile 6.5 er ekte. Vi omtalte skjermbildene i fjor høst, men det var da usikkert om de var fabrikert. Det er ikke helt det som er tilfellet. Microsoft har aldri sagt at bildene er ekte. Du ser jo at det er Apple ikoner der blant annet ^^ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 First Windows Mobile 6.5 devices coming in third quarter 2009. Får holde ut med HTC Touch HD'en min frem til det da. Touch HD II med WM 6.5 hadde gjort seg. Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Du trenger nok ingen ny telefon for å få lagt inn WM6.5 når det kommer! Folk på XDA-Devs klarer nok greit å slenge sammen et par Custom ROM's Lenke til kommentar
Eskilden Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Noe nytt om man kan oppdatere fra WM6.1 til 6.5? Lenke til kommentar
:chribruu Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Noe nytt om man kan oppdatere fra WM6.1 til 6.5? Nei.. Men deler av BETAen til 6.5 er lekket. http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=473884 http://wmpoweruser.com/?p=2531 http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=428030 Nå er det bare å vente å se hva som skjer. ROM-kokkene kaster seg nok over dette. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Og noen BILDER. Ikke akkurat mye forskjell fra WM 6.1. Men kanskje det er en veldig tidlig build. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg