tom waits for alice Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Problemet er selvsagt at for menn som tenner på voksne damer eller menn kan det ende med sex uten at det er - eller regnes som - overgrep. Den muligheten har ikke den pedofile. Mellom voksne kan leken godt inkludere sex, så lenge motparten ikke sier nei. For den pedofile er eneste mulighet til å unngå å bli overgriper total avholdenhet, selv om motparten sier ja. En pedofil kan fortsatt bli dømt for overgrep selv om barnet hadde sagt JA! Aktør kan si at fordi barnet er umoden til å beslutte sine valg (som mange av dere hadde kjempet i barnas-skolevalg tråden), kan den pedofile ha lurt barnet til å si et JA for å la seg overgripe! Jeg tror det var akkurat det jeg sa i posten du siterer. Geir Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 arifkarim: vil du si at nekrofili og de andre syke seksuelle foretrekkelsene der ute også er natulige legninger? Eller tror du kanskje at personen faktisk er sinnsyk i hodet? Ps. I'm a girl Lenke til kommentar
arifkarim Skrevet 20. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2009 Det eneste som er verre enn pedofile er kanibalistiske pedoer. Folk som dreper og spiser og alt sånn der. Æsj! Litt sånn "nekro-pedo"-legning. Kanibalisme er ikke tema her... Om det finnes kanibal-pedoer, vil det gjerne interresere meg. Kan jeg få lenken? Takk! Lenke til kommentar
CP-Monkey Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Kanibalisme er ikke tema her... Om det finnes kanibal-pedoer, vil det gjerne interresere meg. Kan jeg få lenken?Takk! Dude, I ain't into those things! Men du klarer sikkert å grave deg ned i slike sider. Om du tviler på at det finnes kan du sikkert finne en eller annen liste over psyco-legninger eller annet. Lenke til kommentar
arifkarim Skrevet 20. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2009 Tror han mente at pedofile har opplevd noe som har påført dem denne hjerneskaden Det fins jo pedofile som levde helt normalt liv, verken ble mishandlet som unge på noen måte, men likevel vokste opp som pedofile. Dessuten gifter mange pedofile seg og får barn også. Noen år tilbake leste jeg om en sedelighetssak hvor en mange-millionær ble dømt for utukt mot unge gutter. Han var også gift og hadde barn. Senere uttalte han at han gjorde det han gjorde fordi det var en måte å komme seg unna?! Jeg har ennå ikke skjønt hva han mente med det. Psykisk syke og mentale problemer kan vel ikke la en mann bli millionær? Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Tom: Jeg har null tro på at det er en legning, det betyr at man da er født pedofil, mulig det kan skyldes en hjernefeil i så fall.. .. Nei, jeg tror at noe skjer med en i livets gang, det ligger i psyken og at noe har gått veldig galt i løpet av denne personen sitt liv. Hvorfor kan det ikke være en legning? Det er mye rart som er medfødt. Om det skyldes en "feilkobling" eller ikke synes jeg personlig ikke er så viktig. Det viktige er at det skjer. Derimot kan man argumentere for at dersom det er en psykisk lidelse, så kan det også kureres. Da er det mulig at folk ønsker det er en lidelse og ikke en legning fordi de kan argumentere med at det bør kureres. Men som sagt: Jeg vet ikke, og kommer ikke til å velge den ene eller andre teorien fordi den understøtter min argumentasjon. Geir Lenke til kommentar
frevild Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Dobbeltmoral... I gamle dager søkte homofile legehjelp fordi de ikke var akseptert i samfunnet. Og i ennnnda gamle dager i Hellas var pedofili ikke bare tillat men ble sett på som viktig forhold for barnasfremtid. Hvem bestemmer? Du, jeg, barnet eller samfunnet? Jeg synes du skal bestemme. Eventuelt barnet. Hvis femåringen får det godteriet mannen har lovet ham, så er vel saken helt i orden.. Jeg blir faktisk kvalm av slikt. Den pedofile får se til å tøye sin motbydelige legning. Hvis det er vanskelig, får han oppsøke legehjelp. Og om han ikke klarer å beherske seg, kan han ikke forvente annet enn et fengselsopphold. Lenke til kommentar
arifkarim Skrevet 20. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2009 (endret) arifkarim: vil du si at nekrofili og de andre syke seksuelle foretrekkelsene der ute også er natulige legninger? Eller tror du kanskje at personen faktisk er sinnsyk i hodet? Det fins ingen grenser for hva mennesket kan bli trukket av hvis man lar fantasien renne. I dag vokser antall pedofile dramatisk likesom antallet sedelighetssaker øker. Hvis det bare var muligheten for de pedofile å registrere sin legning, kunne det vært lettere å se hvor mange de er i lokal befolkningen. Saken gjelder om pedofili som <<var>> en godkjent legning i gamle dager, selv om den ikke er idag. Endret 20. januar 2009 av arifkarim Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Jeg tror nok at seksuelle preferanser er umulig å kurer uansett hva det er, er "skaden" skjedd, ja da er det livsvarig.. Jeg vet jo ikke jeg heller hva det kan komme av, men jeg har ikke noe tro på at dette er en naturlig legning i den forstand. Barn burdte vekke omsorgsfølelse og beskyttelseskraften i hver og en av oss, og ikke at man blir opphisset. Dette gjelder også disse som forgriper seg på babyer ikke minst!.. Lenke til kommentar
CP-Monkey Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 (endret) Parafili LOL! Må bare få quote de jeg synes var best! Acrotomofili - seksuell tiltrekning til personer med fysiske misdannelser Akrotomofili - å bli seksuelt opphisset av mennesker som har mistet ett eller flere lemmer Batrakofili - å bli seksuelt opphisset av frosker # Canofili - å bli seksuelt opphisset av hunder Emetofili - å bli seksuelt opphisset av kaste opp eller bli kastet opp på Kombinert med scatsex er vel dette 2girls1cup? # Entomofili - å bli seksuelt opphisset av insekter You just've gotta be shitting on my balls! # Eproktofili - å bli seksuelt opphisset av tarmgass Fy faen! Gerontofili - å tenne seksuelt på gamle mennesker eller mennesker som er mye eldre enn en selv Tenner kun på MILF jeg Hematolagnia - å bli seksuelt opphisset av blod Kakorrhafiofili - å bli seksuelt opphisset av å misslykkes Noe jeg faktisk skulle ønske jeg ble Mechanofili - så bli seksuelt opphisset av å se eller høre på maskiner Kåte mekaniker! Nekrofili - å bli seksuelt opphisset av lik Pictofili - uvanlig sterk trang til å se på film og bilder av sex og nakenhet Jeg er avslørt! Sadisme - seksuell opphisselse ved å være ond og påføre andre smerte Scarfing - å bli seksuelt opphisset av å kveles Scarfing - å bli seksuelt opphisset av å kveles Hematolagnia - å bli seksuelt opphisset av blod # Nekrofili - å bli seksuelt opphisset av lik Disse kombinert med hverandre (+ noen andre som jeg ikke fant igjen) er en kanibalistisk pedofilisme Endret 20. januar 2009 av CP-Monkey Lenke til kommentar
arifkarim Skrevet 20. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2009 (endret) Parafili Jeg tror homofile var også på denne listen før den ble offiselt akseptert. Jeg tipper at mange andre legninger vil kjempe sin vei i ett fritt liberalt samfunn. Endret 20. januar 2009 av arifkarim Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Jeg tror hvis det var mer "akseptert" å være pedofil. Altså innrømme det, og da be om hjelp for å kurere det, kan hjelpe. Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Nei, tenner man på noe, ja da tenner man på det. Tror ikke det går an å snakke seg vekk fra det. Seksuelle tiltrekninger er den sterkeste kraften i oss alle, det er nå min mening. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Barn burdte vekke omsorgsfølelse og beskyttelseskraften i hver og en av oss, og ikke at man blir opphisset. Ja, det burde det. Og det er vel grunnen til at vi ikke vil tro at det kan være en legning. Geir Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Nei, tenner man på noe, ja da tenner man på det. Tror ikke det går an å snakke seg vekk fra det. Seksuelle tiltrekninger er den sterkeste kraften i oss alle, det er nå min mening. Hva med å lære seg å håndtere den? Lenke til kommentar
arifkarim Skrevet 20. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2009 (endret) Jeg tror nok at seksuelle preferanser er umulig å kurer uansett hva det er, er "skaden" skjedd, ja da er det livsvarig.. Jeg vet jo ikke jeg heller hva det kan komme av, men jeg har ikke noe tro på at dette er en naturlig legning i den forstand. Barn burdte vekke omsorgsfølelse og beskyttelseskraften i hver og en av oss, og ikke at man blir opphisset. Dette gjelder også disse som forgriper seg på babyer ikke minst!.. Det fins en legning til: Teleiophilia Det er den motsatte av pedofilia, altså når et barn er tiltrukket seksuelt til en voksen. Så hva skjer når en pedofil møter en teleophil, som etter din mening begge er psykisk syke. Begge inngår i et fritt sex-forhold og senere sendes den eldre pedofilen til fengsel men barnet settes fri? Kan barnets-alder bevise hans uskyld i saken? Endret 20. januar 2009 av arifkarim Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Da går det jo ikke å forebygge. Hvis den er så sterk, hvilken forskjell vill strengere straffer gjøre? Man jo finne en løsning som stopper overgrep å skje. Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 (endret) Det går ikke an å fjerne en seksuell preferanse hos en person, men man kan gjøre sitt beste for å ikke utøve den gjennom behandling osv. eller viljestyrke og ikke la seg overmanne av sitt forvrengte bilde av virkeligheten. Samme som når noen har fobier eller angst. arifkarim: hva mener du med "Kan barnets-alder bevise hans uskyld i saken" ? Sebbe: Jeg tror ikke det er mangel på et hjelpeapparat der ute for pedofile som vil komme ut av skapet. Tror det er ganske åpent for pedofili i psykiatrien i disse dager. Endret 20. januar 2009 av Melisma Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Det jeg har sagt, de som er pedofile burde ha større sjanser til hjelp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå