Nimrad Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Er på jakt etter en billig mini-bærbar som helst har innebygd 3G-kort og GPS. Den skal brukes til å ta notater med, surfe på internett og spille av musikk og film. Det er alt. Jeg legger STOR vekt på batteritid og pris. Sony Vaio er egentlig perfekt utenom prisen. Tingen er at jeg ikke trenger en så kraftig maskin, trenger ikke en gang windows. Noen tips? Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 21. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2009 Finnes det ikke noe sånt? Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Finnes vel utgaver av EEE som har innebgyd 3G, så finnes det vel små søte eksterne gps-saker? Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 21. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2009 Ikke som jeg har sett? Lenke til kommentar
Mez Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 A150 finnes i en versjon med 3G, men ikke med GPS desverre - har ikke sett noen med både 3G og GPS Lenke til kommentar
Qman321 Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Ikke en minibærbar, men dersom Sony Vario så fristende ut kan jo denne fra Lenevo være aktuell. Har innebygd 3g kort med gps, så vidt jeg kan se. Lenke til kommentar
TommyGun77 Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 (endret) Ut fra hva jeg har hørt så vil Dell mini 10" ha GPS og innebygd 3G, men den kommer vel ikke før neste mnd en gang. Endret 21. januar 2009 av TommyTheGun Lenke til kommentar
magicgunnar Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 (endret) Hvis du er villig til å ofre GPS'en kan kanskje Packard Bell Dot 3G være noe for deg: https://prisguiden.no/product.php?productId=106632 Din side har testet den her: http://dinside.no/797683/oppsummering-og-konklusjon Jeg vurderer den, men venter kanskje til noen andre på forumet har kjøpt den for å høre litt tilbakemeldinger. Endret 21. januar 2009 av magicgunnar Lenke til kommentar
MatseMats Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Jeg ønsker meg en sånn pc, men bare for å gjøre ting klart: er ikke 3G sånn at man kan surfe på internett nesten over alt? jeg er ikke helt oppdatert på det der med 3G... Lenke til kommentar
magicgunnar Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Jeg ønsker meg en sånn pc, men bare for å gjøre ting klart:er ikke 3G sånn at man kan surfe på internett nesten over alt? jeg er ikke helt oppdatert på det der med 3G... 3G er sånn at du kan koble deg på internett overalt hvor det er mobildekning, i større byer og tettsteder vil hastigheten være bedre enn på Hardangervidda. Men du må tegne et abonnement, så det er ikke gratis. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå