Slettet-YGj9hz Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Kjøpte fallout 3 ikke lenge etter at det kom ut. Satt i flere dager og storkoste meg forran tv'en. Så sa det stopp. Jeg traff lvl cappen. Lvl 20. Jeg hadde såvidt startet på mainquesten og gledet meg til å få 99 pts i alle skils og få alle perks(den ultimate karrakter). Har gjort en del research og funnet en del relevante ting om dette. På pc finnes det en mulighet for å laste ned en bottlecap forlenger av noe slag, som gjør det mulig å komme høyere enn lvl 20. Jeg skaffet meg xbox livefor å undersøke downloadable content. Der lå det ingenting. det bristet mitt spillehjerte, noen som vet noe om dette? Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Går ikke an å komme høyere enda, men når DLCen slippes som fortsetter på historien i spillet så skal du vistnok kunne komme høyere. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Haha, seriøst? Bethesda driter seg litt ut for tiden synes jeg. Istedenfor å la utvidelsen moderere seg etter spillerens level blir spilleren begrenset. Lulz. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Nå er det faktisk ganske tro mot de originale spillene at level cappen er rundt lvl 20. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Synes likevel det høres helt retardomundo ut. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Det må du gjerne gjøre, men for meg er det slike ting som gjør Fallout3 så bra som det er. At man ikke kan bli über-kraftig osv, slik at det får høyere replay value. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Skal man være god i alt, ender man opp som god i ingenting! Det sa de i GT.com reviewet! Lvl-capen skal bli satt til 30 i patchen som kommer! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Når kommer patchen? Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Kanskje det er på tide å kjøpe spillet da ja Siden man får flere lvler. Birger Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Er ikke en ny patch tror, men det er noe man får med i den første DLC pakka som kommer neste uke tror jeg siden det trossalt er nye perks og sånt med i DLC`et. Operation: Anchorage handler litt om at du skal hjelpe Brotherhood Outcasts i å fullføre en simulasjon som handler om krigen mellom USA og China i Alaska\Canada. Det vil være noen nye våpen med, og du får sett veldig mye til den beste armoren i Fallout 3, T-51b i tilegg en heftig stealth-suit til kineserne. Å i februar så kommer DLC`et The Pitt, som handler om en fullstappa by med Raiders. Så til slutt i mars kommer et DLC som forsetter etter main quest i Fallout 3, hvor endelig gjør kål på restene av Enclave i DC. Lvl-capen er prefekt, men skulle likt at noen av de siste perkene kom tidligere i spillet istede for den siste så du må velge mellom den som viser alle steder, ninja-perken eller den Deathbringer(eller noe sånt). Fallout 3 var hvertfall årets spill i fjor, søren at ting ble så lite motverende da jeg var ferdig med alle achievementene i spillet for noen uker sida. Lenke til kommentar
LasVeggis Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Når kommer patchen? Patchen/DLCen kommer 27.januar. Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Enig med Herr Lakus. Man ender fort på level 20 ved å gjøre sidequest. Mister LITT av motivasjonen når man slutter å høste xp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå