Gå til innhold

DivX på PS3


tulling03

Anbefalte innlegg

Hei, prøver å spille av (på PS3) en Divx film jeg har på ekstern HD. Vanligvis går dette fint, men noen filmer funker ikke og da kommer et en mld. om å aktivere vod ? Under innstillinger på min ps3 finner jeg noe som heter aktiver VOD, og en brukerkode, men linken det referers til fungerer ikke. Noen som har en anelse hva dette er?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Blu-Ray er da ISO det å. Kan fint dumpe rene Blu-Ray filmer fra en PS3, problemet er at jeg ikke gidder noe linux dill nuh.

Dessverre funker ikke PS3 Media Server som det heter akkurat nå på grunn av mulig feil terminering på CAT6 kabel eller noe annet dill. Blir forbanna da jeg virkelig vil kunne spille av dvdene mine ASAP.

Kabelen ble terminert som patchekabel så mulig det er derfor.

Endret av SpecialForce
Lenke til kommentar

hva du utfører på privaten er helt opp til deg, men alle som ripper for å dele ut til andre følger normer som mer eller mindre er fastsatt av "scenen" eller whatever..

 

Ukomprimerte blu-ray filmer rippes til VC-1, MPEG-2 eller H264.. ikke som et image inn på iso.

 

Er sikkert veldig gode grunner til at dette blir gjort slik, men jeg har ikke nok peiling til å forklare :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...