aaa123 Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Heisann. Trenger litt hjelp med Cutenews. Les nøye under så det ikke er noen tvil: På forsiden, altså selve hovedsiden der vil jeg ha kommentarfeltet. Det er slik som det er, trenger ikke endre noe. MEN på linker, f.eks ''Om siden'' så vil jeg fjerne kommentarfeltet, slik at det ikke er mulig å kommentere den siden. Kort oppsummert: Jeg trenger hjelp til å fjerne kommentarfeltet på linker, men på forsiden må det vær der. Jeg vet det er mulig å modde cutenews slik at man får fjernet kommentarfeltet på linker. Vær så snill! Hjelp!!! Lenke til kommentar
aaa123 Skrevet 20. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2009 Ingen som kjenner noe til dette? :/ Lenke til kommentar
aaa123 Skrevet 21. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2009 Tydeligvis ingen som visste om hvordan man modder cutenews. Jeg fant det ut jeg, så.. Nå har jeg fjernet kommentarfeltet på linkene, men har det på selve forsiden. Digg! Alt i samme cutenews også. Moderator - Slett/Flytt posten. Stengt Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Jeg vet Du må bruke templates for dette, lag en template uten noe kommentarfelt, men det fant du vel ut av selv Lenke til kommentar
aaa123 Skrevet 22. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2009 Jepp, det vet jeg. Men takk for svar uansett. ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå