DilliMusic Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 hei! en venn av meg koblet til bil stereoen min og satte inn nye høyttalere. alt funker som det skal utenom en ting. jeg må stille inn spilleren til riktige instillinger hele tiden. hvilken ledning er koblet til feil? bilen er en Ford Mondeo Ghia 97. Lenke til kommentar
daruu Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Ledningen som skal ha strøm konstant er sannsyneligvis koblet sammen med den som bare får strøm når du skrur på tenninga (evt ikke kobla til i det hele tatt) Lenke til kommentar
aklla Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 du har 2 strømkabler, en som heter MEMORY eller lignende og en som heter +12v bytt om på disse bak på spilleren, så funker det som det skal. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Eventuelt sjekk at den med MEMORY (gul som regel) faktisk har konstant 12V. http://www.bilradiospes.no/index.php?aID=37&ids=artID Lenke til kommentar
DilliMusic Skrevet 23. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2009 skal teste å bytte de to kablene. håper det går Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå