bårdi Skrevet 19. januar 2002 Del Skrevet 19. januar 2002 Heisann. Jeg har nettopp ervervet meg en Fujifilm 4700. Denne kjøpte jeg over nett(komplett.no). Jeg ønsker å kjøpe et Soft-case(etui) til dette kameraet, men jeg finner ingen steder i Norge som selger dette. Har merket meg at "SC-FX1" er etuiet som Fujifilm produserer selv. Noen som har kjøpt dette, evt et annet merke som passer kameraet? BMK [ Denne Melding var redigert av: bårdi på 2002-01-19 04:24 ] Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 20. januar 2002 Del Skrevet 20. januar 2002 Har samme problemet med Nikon CP-880, men jeg vil ha en softcase i skinn. Noen som vet? Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 4. februar 2002 Del Skrevet 4. februar 2002 Prøv denne url http://web.compo-data.no/cgi-bin/NO2.storefront Lenke til kommentar
bårdi Skrevet 5. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2002 Takker for svar. Har nå funnet et softcase som passer utmerket. Dette er av typen Lowepro. Det har lomme til batterier+minnekort, regnpose og avtagbar bærerem. Kostet ca 300,- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå