Gå til innhold

Springsteen til Bergen

fhl

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan det være utsolgt allerede?

Logget på kl 09 og nå 52min senere kom jeg igjennom, men så er det ikke flere billetter igjen. Står at det kanskje blir lagt ut flere senere, så det er bare til å fortsette å prøve. Er det noe vits i det? Møkkagreier!!

Lenke til kommentar

For å si det sånn: Skal du ha billett til en konsert, er det en ting å gjøre: Still deg i kø. Jeg jobber ved et utsalgssted for Billettservice som omsetter ganske mye, og vi har aldri opplevd at folk som stiller opp ikke får billett. Selv på Metallica-konserten, hvor køen strakte seg rundt kvartalet, var det ingen som måtte gå skuffet hjem. Utsalgsterminalene er nemlig hjertet i systemet, og fortsetter ufortrødent selv om nettserverne går ned av alle lenestolskjøperne.

EDIT: Det er visst utsolgt, ja. Fy flate, da har det gått nesten 1000 billetter i minuttet. Eller, det vil si, "bortreservert" er riktigere. Husk at mange av disse billettene ikke blir hentet, så alt håp er ikke ute.

Endret av Isbilen
Lenke til kommentar

Billettservice er latterlig. Har stått i kø på 3 PCer på 3 forskjellige nett (2 åpne trådløse, i tillegg til min egen tilkobling) siden jeg fikk anledning til å trykke på knappen "Finn billetter", i dag som alltid ellers, utsolgt før jeg kommer gjennom. Er det NOEN som får kjøpt billetter der?

Til han som mente at det blir kjekt for gamlingene: Ja, alt er bedre enn Jay-Z, Britney og annet møl dagens unge hører på.. =)

Lenke til kommentar
EDIT: Det er visst utsolgt, ja. Fy flate, da har det gått nesten 1000 billetter i minuttet. Eller, det vil si, "bortreservert" er riktigere. Husk at mange av disse billettene ikke blir hentet, så alt håp er ikke ute.

Har du peil på når de blir gjort ledige i systemet igjen? Er vel innen tre dager man må hente, er det ikke?

Lenke til kommentar

Vanlig hentefrist pleier å gå ut ved midnatt tre dager etter, men siden billetter pleier å bli lagt ut 9:00, vet jeg ikke om de dukker opp i systemet igjen først da eller med en gang de regnes som uavhentede. Trikset vil altså være å sjekke billettservice.no begge disse tidspunktene. Spørsmålet er om disse billettene lot seg reservere i det hele tatt, eller om folk måtte forhåndsbetale. I sistnevnte fall vil det jo være atskillig dårligere med ekstrasjanser.

Endret av Isbilen
Lenke til kommentar

Hva er det som skjer med verden? Hvorfor får ikke jeg så mye som lukte på en billett på billettservice, samtidig som det er en MILLION til salgs på finn til 2000 NOK fire timer etter salgsstart? Når jeg blir statsoverhode vil det ikke bli mulig for en person å kjøpe mer enn to stk. Føler at dette begynner å bli en lei uvane, og jeg virkelig HATER at en haug med drittsekker skal kunne spekulere med billetter på ekte fans sin bekostning.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...