moldespurven Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 blir nok fornøyd med den telefonen:D har selv mottat min egen N82 for 1 dag siden og er fornyd:D Tastene og design, treghet og Batteri ble jo sakt som de store problemene med denne telefonen Tastene = ok, kan bli litt sår i fingrene men funker Design = jeg synes faktisk den er ganske fin, virker stor vis du legger den siden av mobil som SE w890i men utenom de gangene virker dne heller ikke så¨stor. Treghet = ikke lagt til mye men merkes at den er litt treg med å starte opp kamera feks, men har man litt tålmodighet går dette bra. Batteri = ikek fått testa helt enda alt i alt en veldig god mobil du antaglig vil bli fornøyd med:D Lenke til kommentar
Ali-Baba Skrevet 25. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2009 Brukt telefonen et par dager nå. Krever den wlan-scanneren mye batteri? gikk liksom tom på en dag men nå har jeg snakka en del i telefon og da. det ble en sølvfarget versjon på meg. hadde en sort n73, så må jo variere litt virker som en god telefon dette. Lenke til kommentar
Svirre91 Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Brukt telefonen et par dager nå. Krever den wlan-scanneren mye batteri? gikk liksom tom på en dag men nå har jeg snakka en del i telefon og da. det ble en sølvfarget versjon på meg. hadde en sort n73, så må jo variere litt virker som en god telefon dette. WLAN-scanneren suger en del strøm, desverre... så det kan være en fordel å la den være av så lenge det ikke er nødvendig... Men hvis du ringer mye så går batteriet fort...spess når det er første dagen du bruker batteriet... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå