Gå til innhold

N82 eller N79 ?

Anbefalte innlegg

blir nok fornøyd med den telefonen:D har selv mottat min egen N82 for 1 dag siden og er fornyd:D

Tastene og design, treghet og Batteri ble jo sakt som de store problemene med denne telefonen

Tastene = ok, kan bli litt sår i fingrene men funker :D

Design = jeg synes faktisk den er ganske fin, virker stor vis du legger den siden av mobil som SE w890i men utenom de gangene virker dne heller ikke så¨stor.

Treghet = ikke lagt til mye men merkes at den er litt treg med å starte opp kamera feks, men har man litt tålmodighet går dette bra.

Batteri = ikek fått testa helt enda

alt i alt en veldig god mobil du antaglig vil bli fornøyd med:D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Brukt telefonen et par dager nå. Krever den wlan-scanneren mye batteri? gikk liksom tom på en dag :p men nå har jeg snakka en del i telefon og da.

det ble en sølvfarget versjon på meg. hadde en sort n73, så må jo variere litt :)

virker som en god telefon dette.

Lenke til kommentar

Brukt telefonen et par dager nå. Krever den wlan-scanneren mye batteri? gikk liksom tom på en dag :p men nå har jeg snakka en del i telefon og da.

det ble en sølvfarget versjon på meg. hadde en sort n73, så må jo variere litt :)

virker som en god telefon dette.

WLAN-scanneren suger en del strøm, desverre...:( så det kan være en fordel å la den være av så lenge det ikke er nødvendig...;) Men hvis du ringer mye så går batteriet fort...spess når det er første dagen du bruker batteriet...:p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...