Gå til innhold

Windows Mobile-telefon i Linux?

NgZ

Anbefalte innlegg

Jeg vet at det er mulig å synkronise kontakter og avtaler til en windows mobile telefon i linux, men hvordan er det med filoverføring, og sende sms fra pc-en med telefonen koblet til via BT, kabel eller wlan? Er en Samsung SGH i780 som står på innskøpslisten, dersom det har noe å si. (Den kommer sannsynligvis til å bli oppgradert til WM 6.1)

Har aldri fått til noen tilfredsstillende løsning med N80-en min med s60v3, men håper det er mulig med denne telefonen. Det er ikke et must, men et stort pluss.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har let den bloggposten der. Nå bruker jeg ikke evolution, men det går jo an å fikse. Har per i dag ikke noe kontaktliste på pc-en i det hele tatt, noe som jo er litt dumt. Kunne gjerne tenkt meg å samordne alle kontakter i et program med flere grupper, som jeg kunne bruke synce både mo telefon og thunderbird, egentlig.

Men da jeg skriver en del sms, er jeg en stor fan av å kunne ha telefonen liggende ved siden av pc-en, og både lese og sende meldigner fra pc-en. Det har jeg dessverre ikke fått gjort siden jeg gikk helt over til linux.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...