El_Jeffe Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Heisann, Jeg har en DaKine Sequence nå. Men glidelåsen kommer til å sprenges snart, og polstringen har liten effekt når den er så fullpakket ;-) Er ute etter en sekk som er god å ha på over lengre tid, og på fjellet. Den bør også ha feste for tripod og kanskje noen stropper jeg kan henge blitzstativer på. Hittil har jeg sett på CompuTrekker, men jeg er ikke sikker på forskjellene på AW og AW II osv. Den må romme: 2x Kamerahus m/batterigrep 2x 580EX II 70-200 16-35mkII 15mm 50mm PocketWizards Og ellers ha et lite rom til oppbevaring av ting som off-camera ledning, diverse ladere og annet stæsj! Noen tips? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Du har ikke kikket på Vertex serien da ? Jeg har en Vertex 200 som sluker en god del. Tom Lenke til kommentar
Conseptfoto Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Kjøp deg en Vertex 300, den har plass til det utstyret du beskriver og litt til. Jeg har en slik og bruker den også til min MacBook Pro og jeg er kjempefornøyd. Mvh. Rosseha Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå