Ideal Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Jeg la merke til en artikkel i aftenposten, og min umiddelbare reaksjon var at dette var nesten litt kvalmende! Det ser ut som at Märtha har pappa-kompleks. Vel, ikke akkurat pappa - men soussjef! Se selv: Det er vel soussjefen som har fungert som en slags pappa for henne i en årrekke... og etterpå gifter hun seg med en som ser akkurat ut som soussjefen.. de er jo mistenkelig like, disse to. DADDY-ISSUES FTW! Lenke til kommentar
Ohhmyyyy Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Æsj Men de var jo ikke sååå like da. Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Jeg synes ikke de lignet spesielt. Men skjønner poenget ditt. Lenke til kommentar
Erik den Raude Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Märtha er en kvakksalver. Engleskole, lol! Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 (endret) Det er faktisk ganske normalt at jenter ubevist faller lettere for menn som har likhetstrekk med fedrenne. Utsene, lukt, holdning. Endret 21. januar 2009 av Lord-KGA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå