Gå til innhold

Norske tatoverere kontra de i LA/MIAMI Inc?


Anbefalte innlegg

Hei

 

Jeg skal skaffe meg min første tattis og lurer egentlig på nivået på tatovererne her i Norge? Ser man på Miami inc f.eks så er jo de grise gode.

 

Tror det blir en fantasy tattis, og den skal sitte på armen. Derfor lurer jeg også på om det er noen her i Norge som har spesialisert seg på sånne tattiser?

 

Takker for alle svar.

Endret av stensund
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvem som helst kan kalle seg tattovør. Dermed ser man alle slags beauty-salonger sette i gang med dette som bi-geskjeft.

Selv etablerte tattovører kan gjøre dårlig jobb. En av ex-damene mine hadde vært på denne tattoo-salongen der ved blitz (finnes den lenger nå?) og fått en elendig tattoo.. dette var jo kjent som en "bra" salong på folkemunne.

 

Jeg anbefaler deg kun å gå til noen dersom du kjenner noen som har vært der, og har tatt i øyensyn på nært hold deres tattovering og sett på kvaliteten på arbeidet. Deretter må du forsikre deg om at det er samme person som gjør jobben, noen har jo flere som jobber i en salong vet du.

 

Forøvrig syntes jeg din idé til tattovering var litt lite gjennomtenkt, jeg tror du kan angre på motivet, og om få år vil nok folk synes at en slik tattovering er rimelig harry og du vil være flau over valget du gjorde. Kanskje du burde titte på forskjellige blader og se etter et annet motiv, man finner tattoo-blader på Narvesen for eksempel.

Jeg mener jo ikke å være slem mot deg, eller fornærme deg og si "dette er bare teit", men helt oppriktig håper jeg du tenker deg om nøye når det gjelder valg av motiv, for dette går ikke av i vask vet du.

Lenke til kommentar

Norge er på et heeelt annet nivå enn Miami Inc når det kommer til tattoos :p Har du sett kroppene til Miami Ink-folka? Det vises ganske godt på kroppen deres at dem interesserer seg mye for det. Mens her i Norge er det svært få hvertfall som er slik. Om du skal ha en dritgod tattoo, burde du velge noen som er skikkelig interessert i det de gjør og ikke en gammal gjeng-medlem som setter tatoveringer i huda til folk fordi at han ikke har noe bedre å gjøre lizm.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...