torbjoas Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 En vennine av meg skal kjøpe bærbar. Hun har kun 4 000 kroner å bruke på den. Jeg har tittet endel rundt, men det er vanskelig å ha oversikt over de beste tilbudene i disse salgs-tider. Vet noen om det er gode tilbud til den prisen, som er verdt å kjøpe? Lenke til kommentar
x3m_pl4yer Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Du må nok fortelle oss hva hun skal bruke den til. Stor eller liten skjerm osv Lenke til kommentar
torbjoas Skrevet 20. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2009 (endret) Du må nok fortelle oss hva hun skal bruke den til. Stor eller liten skjerm osv Godt poeng Hun er ganske vag i sine preferanser. Hun kommer ikke til å skulle bære den mye rundt, den skal først og fremst brukes hjemme på skrivebordet. Med tanke på at prisen er såpass lav, så tenker jeg at det viktigste er å finne generelt gode specs og at systemet er stabilt. Tror ikke hun er interessert i en net-pc/minipc. Vil nok ha et temmelig standard oppsett, regner med at det vil være en 15". Endret 20. januar 2009 av torbjoas Lenke til kommentar
obergeru Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Elkjøp hadde en Packard Bell med gode specs til den prisen (Dual Core pentium, 2Gb minne osv.) Men finner den ikke igjen på elkjop.no. Lenke til kommentar
torbjoas Skrevet 20. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2009 Hva med denne? HP Compaq Presario CQ60-113 15.6"WXGA - hos Komplett. AMD Sempro - er det tilsvarende Intels Celeron? Lenke til kommentar
x3m_pl4yer Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Uten at jeg sett eller hørt noe om denne maskinen, så tror jeg hun blir fornøyd med den Kjøp med 1gb brikke(200-300kr), så du har 3gb som er maks på denne maskinen. Da Vista krever endel minne Ellers har du jo Eee maskinene, hehe. Lenke til kommentar
iv_s Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 (endret) Anbefaler denne Asus X50C-AP012A. Gode spes. Sender fraktfritt ved forskudd. Endret 20. januar 2009 av iv_s Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå