~ David ~ Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Hmmm.. Når jeg slår på det trådløse headsettet mitt, blir den av en eller annen grunn koblet opp som kontroller nr. 2, i stedet for å knyttes til kontroller nr. 1 som en lydkilde. Har prøvd å parre den på nytt, uten hell. Noen fler som har opplevd dette? Noen tips? Skal prøve en ting; å parre den med 360en jeg har nede i kjellerstua, for deretter å parre den på nytt oppe i stua. Poster resultatet her, i mellomtiden håper jeg noen har noen (bedre?) forslag Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Øm. Husker jeg også slet med dette. Men jeg husker faan meg ikke åssen jeg løste det. Hm. La meg tenke litt... Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Kan du, eh, parre kontrollen og headsettet uten at konsollen er skrudd på? Lenke til kommentar
rwu Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 er bare å trykke på knappen på innsiden av headsettet noen ganger til det lyser på samme nummer som kontrolleren er på. Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 21. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2009 Kan du, eh, parre kontrollen og headsettet uten at konsollen er skrudd på? Nei, det går ikke. Man parrer ikke headsettet direkte med kontrolleren, det må gå via boxen. Og det heter parre ja er bare å trykke på knappen på innsiden av headsettet noen ganger til det lyser på samme nummer som kontrolleren er på. Har prøvd dette, men den blar bare mellom 2, 3 og 4 og kommer ikke innom 1 at all... Rakk ikke å teste med den andre xboxen i går, skal gjøre det i dag! Takk for svar så langt Lenke til kommentar
rekyl Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Husker jeg hadde dette problemet. Det viste seg at enkelte trådløse kontrollere (muligens de første som ble laget), ikke var kompatibel med det trådløse headsettet. Jeg løste det ved å bytte kontroller. Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 21. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2009 Saken er at jeg kontinuerlig veksler mellom to kontrollere, da de stadig må lades. Kan jo være at begge er gamle Skal teste med kontrolleren som er nede oxo! Takk for innspill Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå