Isbilen Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Conan-parfyme? Lukter som to måneder med kamp for livet uten et snev av vann eller såpe. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Måtte le litt nå ... Celina Middelfart kjøper aksjer i Funcom faktisk? :!: Om dette har noen som helst betydning for spillet tviler jeg dog på... Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Funcom jobber ikke bare med å gjøre Age of Conan bedre, de norske utviklerne holder også på med MMO-spillet The Secret World. Har de ikke nok å gjøre med ett MMO? Hvorfor satse på Fail når de kan gå for Epic Fail? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Ikke glem hvor mye PR spill har fått på grunn av søte damer som er mer eller mindre involverte. Jeg nevner i fleng Assassin's Creed. At et bilde av Celina følger hver presseomtale av AOC kan umulig skade. Lenke til kommentar
zicoz Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Funcom har dessverre mistet all sin troverdighet og goodwill når det kommer til MMO. Det var små glimt av storhet i AoC men jeg tror spillet ble for stort for dem. De har iallefall mye hat i vente ved neste lansering. Det eneste negative ved FC og MMOs er at de sliter med lanseringene. Både AO og AoC hadde dårlige lanseringer, men har utviklet seg til gode spill. Lenke til kommentar
ejen Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Så da er det Dreamfall, Anarchy Online, Age Of Conan, Secret World.. Tja, syns faktisk at det var 2 for mye De burde droppe Dreamfall og Secret World og satse for fult på AOC og AO I nettmøte har Funcom sagt at Dreamfall-episoder er lagt på is. Det synes jeg er veldig dumt. Lenke til kommentar
mrxzero Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 (endret) Det blir sansynligvis aldri noe av de Dreamfall episoden heller, siden det ikke er penger å tjene på det. Endret 21. januar 2009 av mrxzero Lenke til kommentar
Far_til_dine_barn Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Celina the barbarian biatch Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg