nree Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Hei, jeg lurer på om noen vet hva som kan være galt når varmeanlegget kun blåser på nivå 4 (høyeste). Ganske irriterende lyd (gjelder de fleste biler) når varmeanlegget står på fult hele tiden. Bilen er en Volkswagen Golf 3 GT 1992. Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Da er det nok bryteren til varmeapp. som er dårlig... reis til høggeren, og prøv en ny bryter Lenke til kommentar
Minus Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Stemer nok det. Da jeg kjøpte min Golf virket ikke varmeanlegget på nivå 3. De satte i en ny bryter, og den fungerte igjen. Prøv å trykk bryteren litt hardt inn for å se om det blir kontakt da, og varmeanlegget begynner å gå igjen på lavere nivå. Lenke til kommentar
Hullsag Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 brennt motstand i byteren, må byttes Lenke til kommentar
Guggedal Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 brennt motstand i byteren, må byttes Second. Når varmeapparatet er kun virker på en hastighet, er det 99% sikker at det er motstanden så er problemet. Noen har den montert på bryteren, noen ved motoren. Lenke til kommentar
nree Skrevet 22. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2009 Takk for svar Sliter litt med å bytte panelet da det er montert inn VW Security system (blant annet startsperre). Det er en kortleser som er montert i en av bryterholderene i panelet og det er ikke plugg på kabelen. Hvis jeg finner et panel på høggeren, er dette noe som vil koste mye å få byttet hos et vw verksted? Lenke til kommentar
nree Skrevet 24. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2009 Noen som vet om jeg finner et panel på høggeren, er dette noe som vil koste mye å få byttet hos et vw verksted? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå