jmessel Skrevet 13. april 2003 Del Skrevet 13. april 2003 Vi har en delt bredbåndsforbindelse tilUPC. Tre maskiner er tilknyttet bredbåndet gjennom en 10/100 switch, to av maskinene kjører win98, en bruker XP. Problemet er at når XP maskinen er på nettet og særlig når den kjører Kaaza, er internettforbindelsen til de andre maskinene svært treige. Hva kan gjøres? Lenke til kommentar
Gef Skrevet 13. april 2003 Del Skrevet 13. april 2003 Vel...bruker den maskinen med XP mye av linja når du syntes at det går treigt på de andre pc'ene? Lenke til kommentar
jmessel Skrevet 13. april 2003 Forfatter Del Skrevet 13. april 2003 Ja, XP-maskinen bruker mye av linja, så spørsmålet er hvordan jeg skal kunne klare å fordele bruken av linja mellom maskinene. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 13. april 2003 Del Skrevet 13. april 2003 Hihihi. Selfølgelig er den treig når KaZaA kjører. Programmet er laget for å ødelegge for alt. Selv her, ved bare å ha KaZaA _kjørende_, uten store nedlastninger, må jeg regne med at linja blir bare en brøkdel av det den skal være. Lenke til kommentar
Gef Skrevet 13. april 2003 Del Skrevet 13. april 2003 Selfølgelig er den treig når KaZaA kjører. Programmet er laget for å ødelegge for alt. Selv her, ved bare å ha KaZaA _kjørende_, uten store nedlastninger, må jeg regne med at linja blir bare en brøkdel av det den skal være. Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 Regner med at du kjører kazaalite! Ellers har du et seriøst spyware/adware problem som kan løsest med ad-aware. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå