simentp Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Da jeg logget pa pcen idag hadde hele skrivebordet forsvunnet og alle ikonene var borte. jeg hadde windows vista men n[ ser det ut som om det er windows 2000 for alt er s[nn s;lv gr[ttkan noen hjelpe meg.. tror det er virus Lenke til kommentar
nynokiaeier Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Da jeg logget pa pcen idag hadde hele skrivebordet forsvunnet og alle ikonene var borte. jeg hadde windows vista men n[ ser det ut som om det er windows 2000 for alt er s[nn s;lv gr[ttkan noen hjelpe meg.. tror det er virus Samme har skjedd hos meg, når jeg skrur på PC'en og logger inn på brukeren min får jeg svart skjerm og mine dokumenter i pop-up. Skrivebordet, dets ikoner, samt startmenyen er borte. Jeg har prøvd systemgjenopprening, minnesjekk, bios-sjekk og de systemtestene som kjøres før oppstart. Ingenting funker, og jeg vil nødig formatere. Noen som har en løsning?!? Lenke til kommentar
simentp Skrevet 29. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2009 Da jeg logget pa pcen idag hadde hele skrivebordet forsvunnet og alle ikonene var borte. jeg hadde windows vista men n[ ser det ut som om det er windows 2000 for alt er s[nn s;lv gr[ttkan noen hjelpe meg.. tror det er virus Samme har skjedd hos meg, når jeg skrur på PC'en og logger inn på brukeren min får jeg svart skjerm og mine dokumenter i pop-up. Skrivebordet, dets ikoner, samt startmenyen er borte. Jeg har prøvd systemgjenopprening, minnesjekk, bios-sjekk og de systemtestene som kjøres før oppstart. Ingenting funker, og jeg vil nødig formatere. Noen som har en løsning?!? jeg restartet den så virket den igjenn Lenke til kommentar
j04k1m Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Høres ut som om du har startet maskinen i sikkerhetsmodus. Prøv å restart maskinen, og start Windows på vanlig måte. Lenke til kommentar
simentp Skrevet 29. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2009 Høres ut som om du har startet maskinen i sikkerhetsmodus. Prøv å restart maskinen, og start Windows på vanlig måte. Det var ikke sikerhets modus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå