aeshj Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 er det mulig og låse opp en w810i med original datakabel og gratis software. ser det er mange som tilbyr seg å gjøre det mot betaling. men hvorfor betale viss det går å gjøre det selv gratis. takk Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 har binding som var på mob. gått ut så kan du gå på nettsidene til selskapet mobilen ble bundet til og oppheve låsen derfra gratis Lenke til kommentar
aeshj Skrevet 23. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2009 har binding som var på mob. gått ut så kan du gå på nettsidene til selskapet mobilen ble bundet til og oppheve låsen derfra gratis kontaktet kundeservice til tele2. men de hadde ikke telefon i sine systemer.. Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Tele2 er er fin operatør, men elendige på og finne operatørlåskoder Lenke til kommentar
Emelina Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 har binding som var på mob. gått ut så kan du gå på nettsidene til selskapet mobilen ble bundet til og oppheve låsen derfra gratis Min erfaring med å få låst opp tele2 er at du må enten gjennom en forhandler, eller bare legge på og ringe opp igjen til du treffer på et hjelpsomt menneske. Det enkleste er nok å gå via forhandler. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Det er enkelt, er bare å ha de riktige programmene. Men jeg husker selvfølgelig ikke hva navnet var, og dessuten er det ikke lov å si det på formet her. Men når jeg kommer hjem, kan jeg sende deg en PM. (kommer ikke hjem før den 29. da) Lenke til kommentar
aeshj Skrevet 24. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2009 Det er enkelt, er bare å ha de riktige programmene. Men jeg husker selvfølgelig ikke hva navnet var, og dessuten er det ikke lov å si det på formet her. Men når jeg kommer hjem, kan jeg sende deg en PM. (kommer ikke hjem før den 29. da) i mangel på annen løsning får jeg bare vente i spenning til du kommer hjem Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Hvorfor er det ikke lov og si navnet på programmet? Er ingen lov som sier at man ikke har lov og fjerne operatørlåsen på sin egen telefon. Den er din, og du kan gjøre hva du vil med den Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Ja, men det er en grunn til at telefonene er operatørlåst. Hvis bindingstiden er ute, er det vel greitt. Men er ikke 100% prosent sikker på om det allikevell er lovlig. Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Eneste man kan risikere ved og starte og fjerne operatørlåser eller andre ting som å "hacke" telefonen sin er garantien. Ellers er det fult lovlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå