JFM Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Hei. Jeg låner nå broderns gammelmaskin. Denne har altid hatt litt temperaturproblemer. Men siden dette er gammelmaskinen så har han/jeg ikke gidda kjøpe ny kjøling. De viftene som er på nå bråker. Så i går så tenkte jeg at jeg kanskje kunne sette maskinen uttafor vinduet. Vinduet mitt er under en veranda. Men her i Tromsø kan det bli litt kaldt på denne årstida. Så jeg lurer på hvor kaldt det kan bli før maskinen tar skade av det. Noen som har erfaring med dette? Takk Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Den vil ikke ta skade av selve kulden, men kondens og annen fuktighet er en rimelig stor fare. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 20. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2009 Var det jeg tenkte på. Hvor kaldt må det være før man kan begynne å bli redd for kondens? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Du kan få kondens (dugg) midt på sommeren i 25 varmegrader. Så det har ingenting å si hvor kaldt det er. http://no.wikipedia.org/wiki/Kondens Å sette en PC ute er ganske risikabelt. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 20. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2009 Tror dere at reklamasjon dekker det om det skulle skje? Lenke til kommentar
Harkonnen Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Er vel ikke no stort problem så lenge den sviver hele tiden. Er bare når varm fuktighetsrik luft kommer i kontakt med noe kaldt det oppstår kondens. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå