spankybastrd Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Heisann godt folk! Skal på kurs i oslo i ca 4 mnd framover og har i den forbindelse siklet på mobilt bredbånd da jeg er mer eller mindre "avhengig" av netttilgang i hverdagen. Ser at netcom har en kampanje for tiden som passer meg utmerket da det er fri bruk i 4 måneder. Men så til saken. Har du erfaring med netcom sitt mobile bredbånd rund oslo s området, da tenker jeg på 3g og om det er stabilt, f.eks til online spilling. Ca hastigheter opp/ned viss du har det på lur hadde jeg satt stor pris på om du kunne kommet med. Håper jeg ikke er for kravstor nå Spankybastrd Lenke til kommentar
Zailenser Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Hei Har connect selv. Har ikke prøvd det i Oslo, har testet det i Bergen sentrum og utenfor, meget god hastighet, har hatt 6mbit på det meste der (sikker mer utbygd i Oslo). På ustaoset i romjulen oppnådde jeg en hastighet på 5mbit. Men lå på et gjennomsnitt på 2-3mbit. Testside jeg brukte var speedtest.net. Det kjipe med mobilt bredbånd er at pingen er ganske så høy, så den aldri under 200. Det funket fint til onlinespillet Eve som ikke krever så mye hastighet. Håper dette var noe til hjelp. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Dude, du spør om 3G fungerer i sentrum i norges hovedstat. Svaret er selvfølgelig, ja uansett leverandør Personlig har jeg brukt Telenor og Super3G hastighet i setrum. Målte ikke hastigheten, men var meget kjappt. Lenke til kommentar
spankybastrd Skrevet 20. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2009 Dude, du spør om 3G fungerer i sentrum i norges hovedstat.Svaret er selvfølgelig, ja uansett leverandør Mulig du har et poeng der, det tenkte jeg faktisk ikke over i farten. Takk for inspill Lenke til kommentar
dreuf Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Jeg bruker Netcom sin 3G løsning hyppig da jeg og er avhengig av nettet i forbindelse med jobb. Til surfing og vanlig bruk fungerer dette meget bra. Har prøvd å spille Age of Conan (dette var i Tønsberg), men som det står ovenfor, så er pingen for høy. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå