easylink Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 (endret) Hei når jeg skal bruke HDMI tilkobling via hovedkortet/pcn (MSI MS-7327) til tven min (LCD philips med 3xHDMI porter) får jeg "no signal". bruker vista home, må jeg aktivere hdmi ut noe sted, trenger jeg noe program? mvh easylink Endret 25. januar 2009 av easylink Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Har du aktivert skjerm nr 2? Det gjøres via kontrollpanel > utseende > skjerminnstillinger > klikk på skjerm 2 > Huk av for "bruk denne skjermen". Lenke til kommentar
easylink Skrevet 22. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2009 Har du aktivert skjerm nr 2? Det gjøres via kontrollpanel > utseende > skjerminnstillinger > klikk på skjerm 2 > Huk av for "bruk denne skjermen". det dukker ikke opp noen skjerm to Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Okai. Da mangler du muligens en driver, en kjapp tur på MSI sine hjemmesider er en start, så tar vi det derfra Lenke til kommentar
easylink Skrevet 25. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2009 Okai. Da mangler du muligens en driver, en kjapp tur på MSI sine hjemmesider er en start, så tar vi det derfra har lagt inn nyeste driverne til hovedkortet fortsatt finner den ikke skjermen min på skjerminnstillinger.. skal vel være mulig å få bilde fra hovedkortets hdmi? Lenke til kommentar
easylink Skrevet 25. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2009 Okai. Da mangler du muligens en driver, en kjapp tur på MSI sine hjemmesider er en start, så tar vi det derfra har lagt inn nyeste driverne til hovedkortet fortsatt finner den ikke skjermen min på skjerminnstillinger.. skal vel være mulig å få bilde fra hovedkortets hdmi? nå bruker jeg geforce dvi men vil også ha hdmi skjermen fra hovedkortet på TV Lenke til kommentar
uversity2 Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 har nesten akkurat samme problem, må bruke d-suben på skjermkortet istedenfor hdmien på hovedkortet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå