cmi Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Reinnstallerte PS CS2 i går, når jeg skulle åpne .Nef filer nå nettopp så får jeg ikke gjort det, hvorfor?? Lenke til kommentar
OlaOlablakken Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Hvilken feilmelding får du ? Lenke til kommentar
perottol Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Kan se ut som om du har D200. Dette kameraet ble ikke støttet før "Camera Raw 3.3". Last ned siste versjon av ACR for CS2 (versjon 3.7): http://www.adobe.com/support/downloads/detail.jsp?ftpID=3587 Lenke til kommentar
cmi Skrevet 20. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2009 Fikk jo bare åpnet det i et vindu inne i PS nå da, før jeg reinnstallerte leste PS CS2`n min .Nef filer... Nå får jeg bare denne meldingen: Could not complete your recuest, cause it is not the right document. Lenke til kommentar
perottol Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Fulgte du med rådet mitt, og leste du hvordan den skulle installeres? Lenke til kommentar
cmi Skrevet 20. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2009 Ja gjorde det, da fungerte det, men det blei åpnet i et nytt vindu, før åpna den det rett inn i PS så jeg kunne styre der inne, nå gikk den ikke ordentlig inn i PS i det hele tatt.. Lenke til kommentar
perottol Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Nef-filer er Nikons RAW-format, og disse kan ikke åpnes rett i Photoshop, de må konverteres i raw-konverteren først. Etter at du har gjort ønskede innstillinger der så åpner du dem i Photoshop. Lenke til kommentar
cmi Skrevet 20. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2009 Litt mer stress enn forrige gang, men ok, det funket, takker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå