Gjest Hemmelig_Idiot Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Ok jeg har vært her så det er sikkert noen som kjender dette igjen når jeg skriver det, det er sikkert også noen nye som leser dette og tror jeg er en veldig idiot og sånt men det er komplisert så vis du skal kommentere så tenkte med hjernen før du skriver noe *takk* altså nå har det godt en stund og siden det skjedde*at jeg uten helt og vite hvordan det skjedde hadde sex med venninen til dama mi* meg og dama har holdt det hemmelig av personlige grunner, men vi har heller ikke pratet med noen om det, det er så rart også fordi vi går sammen mye *meg og venninen som det skjedde meg og det skjedde 1 gang til, etterpå det pratet vi og ble enige om og prøve og roe ned på det, rundt andre er vi veldig normale og rolige men vis vi går alene sammen vet ikke det er bare noe der og det plager meg fordi jeg innerst inne vil ikke føle det sånn -.- Jeg har før blitt kaldt en flørt og sånt og jeg kan inrømme jeg er vel egentlig det, minus det faktum at jeg aldri flørter med noen det er bare sånn jeg er, det kommer av seg selv på en måte, Så meg og dama er enda sammen hu vet ingenting og meg og venninen min er enda venner og vi har nå i 1+ uke og ikke gjort noe siden sist gang, problemet er at jeg tror hu også føler noe som hu ikke vet hva er. min vennine er dårlig når det kommer til føleser og sånt *hu stenger seg inne litt* men hu har åpnet seg mye får meg og det skremmer meg og hu også litt tror jeg, satt og prate med hu idag om vi skulle finne på noe senere i uka og hu sa ja til det som vanlig som jeg også gjør vis hu spør meg, og vet ikke det er bare rart, ? hva skjer? liker hu meg ? vil hu bare være venn med meg eller er det bare meg som føler det sånn fordi jeg innerst inne vil det? noe som er utrolig sykt siden jeg elsker dama mi *ja jeg vet jeg var utro and?* Sex er en ting kjærligehet er en anna ting som en veldig god venn av meg har sagt, og jeg er enig med han men jeg mener ikke det er riktig jeg mener bare at det var en feil som skjedde men jeg elsker hu enda Så når vi går sammen alene så småprater vi bare / klemmer og jeg gir hu et kyss på kinnet og hu meg, men det er noe mere der og det plager meg. vet jeg har sagt dette noen ganger nå men det plager meg at jeg ikke kan få det ut så derfor måtte jeg bare lufte tankene her og kanskje vis jeg er heldig er det noen som har følt / føler / eller gått gjennom det samme Lenke til kommentar
aritalo Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 hmm.. vet ikke hva jeg skal si annet enn; velg en av dem og stick with it. ikke vær utro bak ryggen på noen. men ut ifra det det skriver så vil jeg tro du har best kjemi med vennina til dama di, sånn jeg ser det har det et stort potensial der, bare du også følger etter henne og føler det samme. Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Er dette samme hemmelig_idiot som snakket om damene som X1 og Z1? I såfall så er du i en kjempeknipe, og jeg skal ikke stikke under en stol at du fortjener det. Snakk med dama di, og gjør det nå. At du ser på det utroskapet som kun sex og ikke kjærlighet er greit, men ikke ta det som en selvfølge at dama di har samme synspunkt på saken. Her leker du med følelsene til dama di, og det er noe av det mest lumpne jeg kan komme på som man kan gjøre mot en annen person. Dama di fortjener å få vite det, uansett hvordan det ender for deg. Er du en skikkelig mann og bryr deg om andre, så snakk med dama di om det. Ja, du er en idiot uansett om du er hemmelig eller ikke.. Sånn.. nå som mitt synspunkt er ute av verden, kan vi se på dette litt objektivt. Hu venninna har følelser for deg ja. Vet hun fortsatt ikke at du og dama di er sammen? I så fall så burde hun få vite det så fort som mulig før hun og dama di begynner å snakke sammen. Hvis venninna og dama di kommer til å møtes en dag, kommer samtalen til å gå over til gutter. Og det er garantert. Og så mye som dere henger sammen, kommer hun garantert til å nevne deg. Og da er du virkelig i knipe. Uansett om dere har blitt enige om å holde det litt under radaren, kommer hun til å snakke om deg med venninner. Hvordan du liker denne venninna i forhold til din nåværende dame, er noe du selv må finne ut av. Og du burde ta en avgjørelse på hvem du skal gå for. Å jonglere mellom 2 damer er sikkert kjempegøy der og da, men det kommer til å sprenge opp og du ender opp med ingen av dem, og et rimelig stygt rykte. Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Nå kjenner jeg ikke deg igjen på noen måte, så jeg kjenner ikke forhistorien til dette. Men utifra det jeg leser her, så kan jeg desverre ikke si annet enn at du er en idiot. Kanskje ikke alltid, men i dette tilfellet her har du vært en idiot. At du hadde sex med din venninne er utroskap, og kan ikke unnskyldes. Og du sier at du elsker dama di, men der er det noe som skurrer. Du hadde jo sex med noen andre enn henne, hadde du ikke? Det kan være du og jeg har forskjellig syn på sex, der du mener sex er noe annet enn kjærlighet. Ja, det kan være sånn, men jeg mener at når du har en kjæreste så er sex en helt spesiell og fin ting som er forbeholdt dere 2. Du må egentlig bare velge, enten skubber du bort alle følelser du har for venninna di og satser for fullt på dama, eller så dropper du dama for å være med venninna di. Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Du må egentlig bare velge, enten skubber du bort alle følelser du har for venninna di og satser for fullt på dama, eller så dropper du dama for å være med venninna di. Det som er kickern her, er at det er ikke venninna hans.. Det er venninna til dama hans. Og så vidt jeg husker, så veit ikke venninna at det faktisk er dama hans. Så det gjør det jo desto mer spennende og komplisert. Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Hæ hæ hæ Dette er på til helvete på første klasse Herregud da mann! Prøv å få begge til sengs samtidig mens de ennå er venninner! Det er i realiteten det beste du kan få utav dette. De kommer ikke til å være så veldig mye venninner i nærmeste fremtid. Der i gården er det hoes before bros Pluss.. TS, du lever tidenes selvbedrag. Du elsker ikke dama di, du er kåt på venninna hennes og lider av lav moral. Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 haha, man as, hvorfor er du brun på leggen? ååååjaaa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå