Koshs Skrevet 13. april 2003 Del Skrevet 13. april 2003 Hei... Fins det en bedre løsning (program) enn NVidia sin for å kjøre flere skjermer og skifte mellom disse? Koshs Lenke til kommentar
Dings Skrevet 13. april 2003 Del Skrevet 13. april 2003 Hei. Nå vet jeg ikke helt hva du er ute etter, men jeg bruker et program som heter Ultramon sammen med nVidia sitt oppsett. Kan ikke si at jeg er missofrnøyd med det. Hva er det du ikke liker med nVidia sin måte da, sden du lurer på om det finnes andre måter? Tror forresten at hvis du setter inn et PCI-skjermkort i tilleg til AGP-kortet ditt at du slitter nVidia-opsettet, da jeg tror Windows vil ta seg av det. (vet ikke om dette gjelder win98 og 95, men det funker i hvert fall på XP og 2k) Håper du ble litt klokere Mvh. Dings Lenke til kommentar
Blib Skrevet 13. april 2003 Del Skrevet 13. april 2003 Ja, programmet TVTool. Spesielt laget for dette. Finner det ute på nettet et sted. Google er din venn (og KaZaA hvis ikke ) Lenke til kommentar
Koshs Skrevet 13. april 2003 Forfatter Del Skrevet 13. april 2003 Hei igjen... Eg har brukt nvidia sin kloning funksjon til å sende bilde til tv og har vært fornøyd med det. No har eg fått ein skjerm til på kontoret og kjører to ilag der. Då faller klonefunksjonen ut og eg må kutte ein av skjermene på kontoret for å sende til tv igjen. Tungvint!!! Skulle gjerne hatt eit program som kan behandle dei 3 skjermene utan at eg måtte slå av nokon av dei. Lenke til kommentar
Dings Skrevet 13. april 2003 Del Skrevet 13. april 2003 Hei igjen La meg gjette: Du forsøker nå å kjøre 3 skjermer på et kort? Dette tror jeg ikke vil funke under noen omstendigheter da jeg mener (rett meg hvis jeg tar feil nå) at det kun er Pharelia som kan kjøre 3 skjermer på et kort. Problemet du beskriver vil lett la seg løse ved å kjøre TV og en skjerm på AGP-kortet ditt, mens du kjører en 3. skjerm på et eget PCI kort. Hvis jeg forstod problemet riktig så er dette nok den enkleste løsningen. Lykke til Mvh. Dings Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 13. april 2003 Del Skrevet 13. april 2003 Nei, det går ikke å kjøre 3 skjermer på et kort. Det vil si, det skal i hvertfall ikke gå, og ATI skriver til og med at jeg ikke en gang skal ha kablene til alle tre inne samtidig - pga forstyrrelser eller noe slikt. Men av en eller annen grunn klarte jeg faktisk en gang å få bilde på 2 skjermer, og klonen av skjerm 1 på TV-en. Veldig rart egentlig, for jeg har aldri klart det igjen... Tror det var en bug i kontrollpanelet egentlig. Så det går an, men de hindrer oss bare i å gjøre det, for å unngå at vi ødelegger kortet. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 Er det noen som husker max antall skjermer w2000 støtter? Lenke til kommentar
Koshs Skrevet 14. april 2003 Forfatter Del Skrevet 14. april 2003 Hei... Dere har sjølvsagt rett. De går nok ikke å kjøre 3 skjermer på eit kort. Lurte kanksje på om eg kunne klone bilde av den ene skjermen til Tv, men men..... Takk for hjelpen. Koshs : Lenke til kommentar
Dings Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 Hei atter en gang Koshs: Hvis du fremdeles vil kjøer flere skjermer så setter du sef. bare inn et skstra (eller så mange du vil) PCI-skjermkort. Trenger ikke gjøre noe spes. Windows tar seg av det meste, du må sansynlig vis bare instalere driverne. JohndoeMAKT: Husker ikke helt, men tror det er flere enn de fleste har bruk for (og ekstra PCI-spor til). Kan det ha vært 8? Jeg er ikke sikker, men for min del holder det med 3 skjermer + TV anyways Mvh. Dings Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 JohndoeMAKT: Husker ikke helt, men tror det er flere enn de fleste har bruk for. Hehe...de fleste har ikke bruk for 2-3 GHz og >512 MB ram, men de kjøper det for det. Hvem har bruk for 5-600 hestekrefter? Ganske få, men fyfaen så kjekt det må være. Jeg venter på 4x g450 fra USA akkurat nå, og da kan jeg ende opp med 9-10 skjermer. :o Jeg skal selvsagt kjøre kun et kort i hver maskin, men jeg må jo teste hvordan det er med 3072x2304 i oppløsning på skrivebordet. Betalte btw $55 for hvert + $25 i porto = $61 pr. kort. = 450,- stk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå