zennox Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Hei. Idag fikk jeg en liten overraskelse da jeg skulle sette meg ned og spille GoW. Jeg merka at det var noe gærlig i lyden, og jeg fant fort ut at det var høyere volum på R-speaker enn L-speaker. Har bytta component kabel, sjekka at det ikke er forsterkeren som streiker, sjekka TVen, og alt leder tilbake til 360'en. Det jeg lurer på er om noen har vært borti noe slikt tidligere? Finnes det noen instillinger som kontrollerer dette? Det er lyd i begge kanalene, men som nevnt over er den drastisk lavere på venstre høyttaller. Noen ideer for hva som kan være galt? Lenke til kommentar
qdos Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Du styrer balansen under lydinnstillingene. Start > Kontrollpanel > Lyd...ettellerannet (ofte høytalersymbol) Lenke til kommentar
zennox Skrevet 19. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2009 ...på xboxen? :S Lenke til kommentar
qdos Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Sorry, så ikke kategorien, bare topic Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Har bytta component kabel... Du har vel sjekket kablen(e) for lyd også regner jeg med? Komponentkablene er kun bilde. Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Og kablene sitter skikkelig inni kontaktene? Ved bruk av stereoplugger får man ofte slik gal lyd når man ikke dytter inn pluggen langt nok. Lenke til kommentar
zennox Skrevet 20. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2009 Har testet to forskjellige kabler for lyd, på to forskjellige TVer, og har selvsagt sjekka at de sitter ordentlig i. På xboxen er det heller ikke særlig med lydinstillinger jeg kan justere på : / Lenke til kommentar
zennox Skrevet 26. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2009 Bumper denne... Lenke til kommentar
Junkers Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Bumper denne... Du kan jo koble lyden ut med TOSLINK til en surround receiver og sjekke. Hvis det kun er analog lyd ut som streiker vil jeg tro at det er en opamp i lydutgangen fra 360en som er defekt. Lenke til kommentar
qdos Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Kan dette være noe? http://www.itavisen.no/sak/803011/Xbox_360-eiere_fortviler/ Lenke til kommentar
Seeders Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 på min NAD til 2000 så kan jeg stille volum på hver enkelt høytaler og siden jeg har stilt inn volumet på de forskjellige høytalerne etter 360 sitt interne volum og min hørsel(har ikke vær enhet eget "volum"??) så blir vel det feil hvis jeg skulle prøvd dvd for da blir jo lyden annerledes. men hvis ikke kan du jo bare balansere lyden hvis du kan det med din forsterker/reciever, lavere på høyre, sterkere på venstre eller noe sånt ble litt langt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå